true

ویژه های خبری

true
    امروز پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

دشستان بزرگ- رئیس اداره راه و شهرسازی دشتستان در گفتگو با مدیرمسئول و پرسنل پایگاه خبری دشتستان بزرگ؛ گفت: به شغلم علاقمند بوده و در تلاشم جهت رفع مشکلات مردم خالصانه و صادقانه خدمت کنم.

به گزارش دشتستان بزرگ، زهرا بازهوائی افزود: اداره راه و شهرسازی یک اداره فنی مهندسی بوده ولى بخش اعظم این اداره از املاک و حقوقی تشکیل شده است، در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز، افرادی که در اراضی دولتی به صورت غیر مجاز اقدام به ساخت و ساز می کنند به یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی گزارش داده می شود.

وی افزود: در خصوص آن دسته از ساخت و سازهایی که خارج از اراضی دولتی بوده و بدون مجوز قانونی از شهرداری می باشند متولى آنها خود شهرداری است.

بخشنامه جدید جهت حل مشکل سند اراضی آبپخش
رئیس اداره راه و شهرسازی  دشتستان اضافه کرد: برای اراضی شهر آبپخش اخیرا از طرف سازمان ملی زمین و مسکن بخشنامه ای آمده و مطرح شده پرونده افرادی که قبل از سال ۱۳۸۸در اراضی دولتی این شهر ساخت و ساز نموده اند را بررسی و چنانچه فردی مشمول این قانون باشد تا ۲۵۰متر مربع از اراضی را به قیمت منطقه ای و مازاد بر آن تا نهایتا ۵۰۰متر مربع را به صورت کارشناسی روز خریداری کنند.

زهرا بازهوائی اضافه کرد: همچنین پرونده ها به جهت ادامه مراحل بعدی به اداره ثبت شبانکاره و نهایتا اداره کل مربوطه ارسال گردد، که تاکنون در این خصوص افراد زیادی پرونده تشکیل داده و اقدامات لازم در حال انجام است.

بازآفرینی محلات تا افق ۱۴۰۰
وی اذعان داشت: برنامه های خوبی جهت بازآفرینی محلات هدف تا افق ۱۴۰۰ در دست  بررسی و اقدام است.

رئیس اداره راه و شهرسازی دشتستان تصریح کرد: در دهه فجر سال جاری ۶پروژه راه اعم از راه روستایی و حوزه نظارتی افتتاح خواهد شد.

بازهوائی اظهار داشت: با تلاش و پیگیری، امید به اتمام پروژه های راه روستایی شول-جره، تعریض بلوار آبپخش _میاندشت ، راه روستای سراج آباد, فاز یک دهرود_تنگ ارم, چهل زرعی عجم, فاز یک ورودی برازجان از سمت فلکه شهید گنجی و مسجد آبرسانی برای افتتاح در دهه فجر است.

آخرین اخبار از وضعیت مسکن مهر برازجان
وی در خصوص پروژه های مسکن مهر شهر برازجان گفت: در حال حاضر پروژه ۸۰واحدی سماسد تکمیل شده و اقدامات لازم به جهت دریافت پایان کار آن در حال انجام است، اسناد پروژه ۷۲واحدی و ۳۲ واحدى ساروج نیز در دست اقدام بوده و قسمتی از آن نیز صادر گردیده است، امیدوار بوده که در آینده بتوانیم نسبت به تنظیم قراردادهای اجاره با متقاضیان اقدام شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی دشتستان اضافه کرد: ۹سال سابقه خدمت در راه و شهرسازی بوشهر و بندر گناوه را در کارنامه خود دارم، اکنون نیز در شهرستان دشتستان مشغول به خدمت هستم، از بدو خدمت سعی داشته در حوزه خدمتی خود تعامل خوبی با ادارات و مسئولین داشته باشم، بحمداله از دشتستان رضایت کامل دارم.

بازهوائی اذعان داشت: مسئولین دشتستان، مسئولین دلسوزی بوده که جا دارد بابت تلاش هایی که داشته به همه آنان خسته نباشید گفت.

وی خاطرنشان کرد: کادر زحمتکش سایت دشتستان بزرگ، کادری جوان و فعال می باشد که به جهت همکاری های انجام شده سپاسگذارم.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader