true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: رئیس شعبه صندوق تامین خسارت‌های بدنی استان بوشهر از بخشودگی ۱۰۰ درصد جرایم کلیه وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث به مناسبت دهه امامت و ولایت به مدت ۲۰ روز خبر داد.

به گزارش  دشتستان بزرگ ؛ عباس معتمد در این باره اظهار داشت: در راستای اجرای ماده ۲۴ قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث، موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس مجمع عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی، به منظور تشویق دارندگان وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه به خرید بیمه نامه معتبر شخص ثالث، ترویج فرهنگ بیمه، حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه، به مناسبت آغاز دهه امامت و ولایت، صد درصد جریمه برای کلیه وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه نامه معتبر شخص ثالث به مدت ۲۰ روز از دوشنبه ۲۸ خرداد تا ۱۶ تیرماه مورد بخشودگی قرار گرفت.

او همچنین افزود: بر اساس این طرح ملی، کلیه جرایم موضوع بند «ب» ماده ( ٢۴ ) قانون بیمه شخص ثالث برای تمام وسایل نقلیه موتوری زمینی اعم از خودرو‌های سواری و باری، موتورسیکلت ها و ماشین‌آلات کشاورزی که فاقد بیمه شخص ثالث بوده‌اند، بخشیده می‌شود و دارندگان می‌توانند بدون پرداخت جریمه، وسیله نقلیه خود را بیمه کنند.

معتمد با اشاره به آمار قابل توجه موتورسیکلت و نرخ بالای تصادفات در استان گفت: با توجه به تعیین مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون تومان به عنوان دیه ماه های حرام در سال جاری؛ به دارندگان این وسیله نقلیه توصیه می شود در اولین فرصت نسبت به خرید بیمه‌نامه شخص ثالث اقدام کنند.

وی در پایان بیان داشت: این بخشودگی صرفا برای وسایل نقلیه‌ای که اقدام به خرید بیمه نامه یکساله شخص ثالث می‌کنند، قابل اجراست.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader