true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: تنها چند روز پس از ترور ناجوانمردانه سید حسن نصرالله، فلسطین اشغالی را موشک‌باران کردیم تا همه دنیا بدانند که جبهه مقاومت تنها نیست و امت اسلامی نسبت به اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیست ساکت نمی‌ماند. این تنها نشانه‌ای کوچک از یک انتقام بزرگ است و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «به یاری خداوند ضربات جبهه مقاومت بر پیکر فرسوده و پوسیده رژیم صهیونیستی شدیدتر و دردناک‌تر خواهد شد.»

*وعده صادق ۲ مردم را بار دیگر به خیابان کشاند

ایران برای اولین‌بار در عملیات وعده صادق ۲ از موشک‌های هایپرسونیک استفاده کرد که پیشرفته‌ترین موشک‌های بالستیک ساخت ایران است و اقتدار ایران و ایرانی را به دنیا ثابت کرد.خداقوت بدهد بر بازوهای نخبه‌های جان‌بر کف ایران‌زمین که دانش هوافضا را با وجود شدیدترین تحریم‌ها و محدودیت‌ها به دست آوردند و آن را خرج راه خدا کردند. موشک‌هایی که دسترنج تهرانی‌مقدم‌هایی بود که شاید خودشان در دنیا نباشند اما یادشان همچنان زنده است و حالا هر لاشه موشک ایرانی نماد شده است در سرزمین اشغالی. گوش‌تیز کنید باید صدای دعای خیر مادران لبنانی، فلسطینی، یمنی، سوری و عراقی به گوشتان برسد. اما خبر خوب اینکه در پی حملات موفق موشکی ایران، مردم از خوشحالی سر از پا نمی‌شناختند و همان شب عملیات به خیابان آمدند و مردم تهران برای حمایتی دوباره عصر دیروز به میدان امام حسین(ع) آمدند و از عملیات وعده صادق ۲ حمایت کردند و یاد شهید نصرالله را گرامی داشتند. در این اجتماع مردم از اقشار مختلف حضور داشتند و با سردادن شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» انزجار خود را از رژیم سلطه نشان دادند و با شعار «سپاه انقلابی تشکر» از سپاه پاسداران انقلاب

اسلامی قدردانی کردند.

۱٫۱ مگابایت

*یک خوشحالی تمام‌نشدنی

تقریباً تمام رسانه‌های تصویری و نوشتاری و شبکه‌های اجتماعی جهان، حمله موشکی گسترده و غافلگیرکننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی را بلافاصله در صدر اخبار خود قرار دادند و از غرش موشک‌های ایران بر فراز سرزمین‌های اشغالی حرف زدند. موشک‌هایی که از سپر دفاع موشکی اسرائیلی موسوم به گنبد آهنین عبور و به اهداف متعدد اصابت کرد. پس از این موشک‌باران گسترده که مرهمی بر داغ ازدست‌دادن  شهید اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سردار نیل‌فروشان بود، مسلمانان جهان در جای‌جای دنیا ابراز خوشحالی کردند. از هر طیف و قشری با هر عقیده‌ای در شهرها و روستاهای ایران عزیزمان گرفته تا شادی مردم عراق و کربلا از پاسخ موشکی ایران به اسرائیل. یمنی‌هایی که در میان خوشحالی از سپاه پاسداران ایران تشکر می‌کردند تا شادی غیرمنتظره و دلنشین مردم بوسنی در خیابان‌ها. روح تمام آزادگان دنیا جلا پیدا کرد در پی انتقامی که تنها گوشه‌ای از اقتدار ایران است، شاد شد. طبق اعلام وزیر دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح ۹۰ درصد موشک‌های سپاه به هدف خورد، اما با این حال رسانه‌های معاند قصد داشتند موشک‌باران مقتدرانه ایران را کوچک جلوه بدهند، اما به قول یک کاربر عرب در شبکه ایکس، «ارزش این موشک‌ها در تعداد تلفاتی که می‌گیرد نیست، بلکه در تعداد کسانی است که تصمیم خواهند گرفت برای همیشه از فلسطین فرار کنند. اسحاق رابین گفته بود که اسرائیل زمانی می‌میرد که مهاجرت به آن متوقف شود، پس، چه می‌شد اگر او رژیم صهیونیستی را پس از طوفان الاقصی می‌دید که

اسرائیل زمانی می‌میرد که مهاجرت به آن متوقف شود، پس، چه می‌شد اگر او رژیم صهیونیستی را پس از طوفان الاقصی می‌دید که بزرگ‌ترین مهاجرت معکوس در تاریخ خود را تجربه می‌کند!»

*میدان موشکی در غزه

صحبت از خوشحالی شب انتقام شد، اما در میان این صورت‌های خندان و شادی‌های ازته‌دل مسلمانان جهان، خوشحالی آوارگان فلسطینی در خان‌یونس بعد از اصابت موشک‌های ایرانی به اهداف خود حسابی بر دل نشست. غیرنظامیانی که طی یک سال گذشته شب‌ها و روزها با جنگ نابرابر اسرائیلی‌ها طرف بوده‌اند. اما خدا را شکر مردم غزه به‌قدری از حمله موشکی ایران به وجد آمدند که مانند یک شیء مقدس از بقایای یک موشک ایرانی یک میدان، هرچند موقت برای خودشان ساختند و برخی‌هایشان هم قطعات موشک ایران را در شهر چرخانند و تکه‌تکه‌اش را به یادگار بردند و برای هم دیگر امید می‌فرستند که صبح پیروزی و نابودی رژیم غاصب صهیونیست نزدیک است. برخی‌هایشان هم سجده شکر به جا آوردند و اشک شادی بر گونه‌هایشان جاری شد.

*پدران مقاومت

هم‌زمان با شهادت و ترور ناجوانمردانه سید بزرگمان بود که رهبر معظم انقلاب بر همه مسلمانان واجب دانستند که با هر امکاناتی که دارند در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند. بعد از آن هر کس با هر چیزی که در چنته داشته است به میدان آمده است. یک نفر با جانش و یک نفر با مالش. مصداق آن را در خبرهای خوب این چند روز برایتان زیاد گفته‌ایم. جان‌برکفانی که به دنبال راهی برای اعزام به لبنان بوده‌اند تا دلسوزانی که مالشان را برای کمک به آن‌ها فرستاده‌اند. اما این بار یک پدر مقاومتی سوژه خبر خوب ما شده است.
یک پدر که شاید خودش هم آن‌چنان وضعیت مالی خوبی ندارد، اما حاضر شد از استراحت و وقتش بزند و شغل دومی را انجام دهد و روزی‌اش را برای کمک به جبهه مقاومت بفرستد. این مرد برای اینکه بتواند روزانه به جبهه مقاومت کمک کند، نرم‌افزار تاکسی اینترنتی نصب‌کرده است و مشغول مسافرکشی شده است. در مسیر هم جهاد تبیین می‌کند و درآمد حاصل را روزانه به جبهه مقاومت واریز می‌کند.

۱٫۲ مگابایت

*دعوت برای صبحانه

آدم‌های نوع‌دوست همیشه راهی برای مهربانی پیدا می‌کنند. آن‌هایی که نان دلشان را می‌خورند. آدم‌هایی که به ما یادآوری می‌کنند که برای مهربانی و هم نوع‌دوستی لازم نیست کار زیادی کنید تنها کافی است در دل هر شغل و کاری انجام می‌دهیم گوشه چشمی به همنوعان خودمان داشته باشیم. مثل این رستوران که در خیابان «باجک» قم با نصب یک کاغذ روی مغازه‌اش پاکبان را برای صبحانه دعوت می‌کند تا با قدم خیر آن‌ها هم رزق‌وروزی دنیایی شامل حالشان شود و هم روزی اخروی.
*نابودی غاصبان نزدیک است

*نابودی غاصبان نزدیک است

در این روزهایی که یک چشممان می‌گرید برای ازدست‌دادن سید بزرگمان و یک چشممان می‌خندد برای انتقام و پیروزی ایران در عملیات وعده صادق ۲ . خداوند در سوره حشر بشارت داده است؛ «اوست آن که کافران اهل کتاب (بنی نضیر) را برای نخستین تبعید دسته‌جمعی از خانه‌هایشان بیرون راند. شما گمان نمی‌کردید که به این آسانی بیرون روند، و خودشان هم می‌پنداشتند که قلعه‌هایشان نگهدارشان از خشم خداست، اما خدا از آن جایی که تصور نمی‌کردند بر آن‌ها درآمد، چندان که به دست خود و به دست مؤمنان خانه‌های خود را ویران می‌کردند. پس عبرت بگیرید‌ ای صاحبان بصیرت…»

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader