true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ – با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی مرحله بعدی اردوی تیم ملی از ۱۰ بهمن آغاز می شود.

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از  ایرنا، مرحله نخست اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بعد از پیکارهای جهانی ۲۰۱۸ مجارستان از ۱۲ تا ۲۰ دی در محل خانه کشتی عبدالله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و فرنگی کاران تمرینات متنوع تکنیکی، تاکتیکی، ایستگاهی و بدنسازی را زیر نظر محمد بنا سرمربی تیم ملی و همکارانش پشت سر گذاشته اند.
با تصمیم کادر فنی، ملی پوشان حاضر در رقابت های بین المللی جام جهان پهلوان تختی تمرینات خود را به صورت شخصی دنبال می کنند و مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا در چین از روز ۱۰ بهمن ماه آغاز می شود.
محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با تایید این خبر گفت: قرار شد برای جام تختی خود کشتی گیران مستقیما از شهرشان به محل برگزاری مسابقات بیایند. ۴ و ۵ بهمن ماه جام تختی در اندیمشک برگزار می شود. اگرچه نفراتی که به جام بین المللی وهبی امره ترکیه اعزام می شوند به اضافه چند کشتی گیری که از قبل معاف شده اند، در جام تختی روی تشک نمی روند.
تیم ملی تا زمان اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا در چین (۳ تا ۸ اردیبهشت ماه سال ۹۸) چند مرحله اردو و حضور در ۲ تورنمنت بین المللی وهبی امره ترکیه (۱۲ تا ۱۴ بهمن) و جایزه بزرگ مجارستان (۴ و ۵ اسفند)، به عنوان یکی از تورنمنت های رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی را در برنامه خود دارد.
رقابت های کشتی بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو روزهای ۱۲ تا ۱۸ مرداد ماه سال ۹۹ برگزار خواهد شد و فرنگی کاران تا زمان حضور در این رویداد مهم حدود ۱۹ ماه زمان دارند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader