true

ویژه های خبری

true
    امروز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: استاندار بوشهر با اشاره به اینکه انتخابات زودهنگام ریاست‌جمهوری پس از شهادت آیت‌الله رئیسی با شکوه خاصی برگزار شد، گفت: دشمنان از تمام ابزارهای رسانه‌ای برای عدم‌حضور مردم پای صندوق‌های اخذ رأی استفاده کردند ولی اهداف آنان ناکام ماند.

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از تسنیم، احمد محمدی‌زاده در جمع کارکنان در نمازخانه استانداری بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حادثه ۷ تیر و شهدای خدمت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان با اشاره به اینکه انتخابات ۸ تیر باشکوه خاصی برگزار شد اظهار داشت: تمام دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بسیج شده‌اند تا انتخابات با مشارکت گسترده مردم صورت نگیرد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس، منافقین، سلطنت‌طلبان و دیگر معاندین نظام اسلامی برای باشکوه برگزار نشدن انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: دشمنان از تمام ابزارهای رسانه‌ای برای عدم حضور مردم پای صندوق‌های اخذ رأی استفاده کردند ولی اهداف آنان ناکام ماند و مردم با حضور باشکوه در این عرصه مهم راه شهیدان را ادامه دادند و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

استاندار بوشهر ادامه داد: پس از حادثه سقوط بالگرد و شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور شهید، نظام اسلامی بر اساس قانون اساسی باید در مدت ۵۰ روز رئیس جمهور انتخاب کند، و در یک دوره ۴۰روزه تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری فراهم شد و گروه‌ها و جریان‌های سیاسی برای ایجاد رقابت، در زمان بسیار کوتاه فعالیت خود را آغاز کردند.

محمدی‌زاده با بیان اینکه در دوره‌های گذشته انتخابات ریاست‌جمهوری با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان برگزار می‌شد، گفت: از آن طرف انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند برگزار شده بود و شرایط سختی برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ایجاد شده بود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری توأم با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها گفت: در انتخابات شوراهای اسلامی هزاران نفر کاندیدا با هم رقابت و مردم را برای حضور در انتخابات ترغیب می‌کنند ولی این بار بدون انتخابات شوراهای اسلامی، انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار شد و در این شرایط حضور مردم در این عرصه قابل توجه بود.

استاندار بوشهر با ابراز اینکه انتخابات استان بوشهر در سلامت و امنیت کامل برگزار شد اضافه کرد: در این شرایط سخت مردم استان بوشهر مشارکت باشکوه داشتند و حضور مردم پای صندوق‌های اخذ رأی نسبت به انتخابات ۱۱ اسفند بالاتر بود.

محمدی‌زاده با تشکر و قدردانی از حضور باشکوه و پرشور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در این شرایط سخت گفت: خدمات دست‌اندرکاران انتخابات از جمله ستاد انتخابات و فرمانداری‌ها در این عرصه درخور تحسین است و انتخابات با سلامت و امنیت کامل برگزار شد.

وی با اظهار اینکه چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری به مرحله دوم کشیده شده است گفت: بر اساس برنامه‌ریزی جمعه ۱۵ تیر ماه مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در سراسر کشور و استان بوشهر برگزار می‌شود و همان‌گونه که امام راحل فرمودند میزان رأی مردم است و بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری رأی مردم حق‌الناس است.

استاندار بوشهر ادامه داد: ان‌شاءالله مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری باشکوه و با حضور حداکثری مردم در امنیت و سلامت کامل برگزار می‌شود.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader