true

ویژه های خبری

true
    امروز دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به آمادگی کارکنان این مجموعه در شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه گفت: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی رمز پیش‌روندگی به سوی اوج قله‌های رفیع عزت و آزادگی و اقتدار بین‌المللی است.

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از  تسنیم از جزیره خارگ،  عباس غریبی صبح امروز در جمع کارکنان پایانه نفتی خارگ با تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری و هوشمندانه کارکنان این شرکت و خانواده‌هایشان در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: انتخابات، یکی از برجسته‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، مظهر تام و تمام تجلی اراده تمامی اقشار و آحاد، در عرصه تعیین سرنوشت است.

وی جایگاه برگزاری انتخابات در کشور را همچون همه‌پرسی عمومی دانست و تصریح کرد: با شرکت و حضور مسئولانه در پای صندوق‌های اخذ رأی، روح و جان تازه‌ای به ساختار سیاسی کشور دمیده می‌شود و بر توان و ظرفیت آن برای تحقق اهداف و آرمان‌های والا انقلاب اسلامی، می‌افزایند.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: انتخابات، به عنوان یکی از برجسته‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، مظهر تام و تمام تجلی اراده همه مردم از تمامی اقشار و آحاد، در عرصه تعیین سرنوشت است.

غریبی تصریح کرد: امروز، تجلی کامل صیانت از خون شهیدان، خنثی کننده خباثت‌ها و توطئه‌های دشمنان، رمز پیش‌روندگی به سوی اوج قله‌های رفیع عزت و آزادگی و اقتدار و خصوصاً هرگونه تغییر برای اداره بهتر کشور در تمام زمینه‌ها، حضور در پای صندوق‌های رأی است.

وی رأی دادن و مشارکت در عرصه سرنوشت ملی، برای فرد فرد این دیار دین‌مدار، حق و تکلیف دانست و تصریح کرد: همگان باید با احساس مسئولیت کامل و بی‌توجه به جوسازی‌های دشمنان، از حق مسلم خود، استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت خصوصاً رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و یاران سعادتمندش، بیان کرد: همه همکاران را به حضور گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آن هم در تراز معیارهای صریحاً اعلام شده از سوی امامین انقلاب اسلامی در زمینه انتخاب اصلح، دعوت می‌کنم و امیدوارم این انتخابات، برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر افتخار ملت پرافتخار و حماسه‌ساز ایران اسلامی باشد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader