true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ : غلامرضا دلگرم گزینه نهایی سرمربی تیم پارس جنوبی جم در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تعیین شد و این در حالی است که در جلسه اخیر شورای امور ورزش منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس وی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پارس جنوبی جم انتخاب شد.

به گزارش دشتستان بزرگ ، تیم پارس جنوبی جم که در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور قرار دارد بر اساس مصوبه جلسه اخیر شورای امور ورزش منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، غلامرضا دلگرم مربی بومی و اصالتاً بوشهری که سابقه مربیگری در تیم‌های مختلف را در کارنامه دارد؛ به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پارس جنوبی جم انتخاب شد.

این مهم با رأی قاطع همه اعضای شورای امور ورزش منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به تصویب رسید.

از آنجایی که باشگاه پارس جنوبی جم به صورت هیئت امنایی مدیریت می‌شود، از این‌ رو باید انتخاب غلامرضا دلگرم به‌عنوان سرمربی جدید تیم پارس جنوبی جم مورد تأیید این هیئت نیز قرار گیرد.

در این ارتباط قرار است طی روزهای آینده جلسه هیئت امنای باشگاه پارس جنوبی جم با حضور همه اعضاء با محوریت بررسی و تصمیم‌گیری درباره سرمربیگری دلگرم و یا شخص دیگر در این تیم برگزار و پس از تبادل نظر اعضای هیئت و جمع‌بندی نهایی؛ موضوع مطروحه به رأی گذاشته شده و در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

در این میان شنید‌ه‌ها حاکی از آن است که پس از مطرح و انتخاب شدن غلامرضا دلگرم به‌عنوان سرمربی جدید پارس جم از سوی شورای امور ورزش منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، تحرکاتی از سوی برخی افراد که گفته می‌شود با تحقق این امر منافع‌شان در جم به خطر می‌افتد؛ آغاز شده است تا به هر شکلی شده مانع انتخاب دلگرم و سایر مربیان بومی به‌عنوان سرمربی جدید زنبورها شوند.

دلگرم فصل گذشته نیز پیشنهاد سرمربیگری باشگاه پارس جنوبی و شاهین بندرعامری را نیز دریافت کرده بود که در آن مقاطع با مدیران هر دو باشگاه به توافق نهایی نرسید.

هم اکنون وی به همراه اردشیر پورنعمت مسئولیت مدرسی دوره مربیگری سطح A آسیا را که در تهران برگزار می‌شود، برعهده دارند اما با این حال گفته می‌شود مذاکراتی از سوی مدیران رده بالای باشگاه پارس جم با وی انجام شده و همه چیز به برگزاری جلسه هیئت امنای باشگاه و تصمیم اتخاذ شده در این جلسه موکول شده است.

منبع:تسنیم

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader