true

ویژه های خبری

true
    امروز دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از افزایش ترانزیت خارجی از بندر بوشهر به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس خبر داد و گفت: تاکنون ۶۳۶ هزار و ۳۶۶ تن فرآورده نفتی از بندر بوشهر به مقصد کشورهای حوزه خلیج فارس ترانزیت شده است.

به گزارش دشتتسان بزرگ از بوشهر، محمد شکیبی نسب صبح امروز در بررسی فعالیت‌های بندری بوشهر با اشاره به اینکه حضور در انتخابات ریاست جمهوری یک وظیفه و تکلیف همگانی است اظهار داشت: ۸ تیرماه روز برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز تجلی اراده و حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای و ثبت حماسه دیگر است.

وی حضور در انتخابات با همراه اعضای خانواده را ادامه دهنده راه شهیدان والامقام در راستای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی دانست و بیان کرد: ان‌شاءالله در راستای مشارکت پرشور و آرای بالای ملت، برگ زرینی دیگر بر تارک جمهوری اسلامی ایران رقم خواهد خورد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از افزایش ترانزیت خارجی از بندر بوشهر خبر داد و بیان کرد: از زمان ترانزیت مشتقات نفتی از بندر بوشهر به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس تاکنون ۳۲ کشتی با ظرفیت‌های ۴۰ هزار تا ۷۰ هزار تن در اسکله بندر بوشهر پهلو گرفته‌اند.

شکیبی‌نسب با اشاره به اینکه این محموله‌های ترانزیتی از منطقه مرزی باشماق، به بندر بوشهر منتقل می‌شود خاطرنشان کرد: در ۵ ماه گذشته با تردد ۳۲ فروند کشتی در مجموع ۶۳۶ هزار و ۳۶۶ تن مشتقات نفتی از بندر بوشهر به مقصد کشورهای حوزه خلیج فارس ترانزیت شده است.

وی با بیان اینکه اکنون ۲ فروند کشتی در بندر بوشهر در حال بارگیری محموله ترانزیتی است اضافه کرد: در موضوع ترانزیت محموله نفتی بیش از ۲ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در بندر بوشهر ایجاد کرده است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader