true

ویژه های خبری

true
    امروز پنج شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳

تنها نقطه ضعف تراکتور چیست؟

دشتستان بزرگ / پیشکسوت تراکتور می‌گوید اساسی‌ترین ضعف این تیم ورود به حواشی است.

علی ابراهیمیان ، در ارزیابی فنی از عملکرد تراکتور مقابل روشن تاجیکستان اظهار کرد: درحالی که روشن در حد تراکتور نبود اما به هر حال تراکتور حریف را دست کم نگرفت و بی توجه به این موضوع فوتبال خوبی به نمایش گذاشت و سه امتیاز بازی را کسب کرد.

او درباره دریافت گل در دقایق پایانی گفت: هر تیمی با سبک بازی هجومی احتمالاً دارای نواقصی در خط دفاعی باشد اما خب با حضور علیرضا بیرانوند در درون دروازه و شجاع خلیل زاده در خط دفاعی باید این مشکل کنترل و مدیریت شود.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: در کل تراکتور با جذب مهره های برجسته و برطرف کردن نقاط ضعف خود در فصل جدید تا اینجای کار فوتبال خوبی به نمایش گذاشته و عملکرد قابل قبولی داشته است.

او با انتقاد از مصاحبه های بی مورد برخی بازیکنان تراکتور گفت: به نظرم اساسی ترین مشکل تراکتور، حواشی پیرامون این تیم است. حواشی این فصل تا اینجای کار خیلی خوب مدیریت شدند اما خب هفته گذشته بلاخره موفق شدند تراکتور را وارد حاشیه کنند.

ابراهیمیان گفت: باید محدودیت هایی در رابطه با انجام مصاحبه توسط بازیکنان اعمال شود و مدیریت باشگاه تراکتور باید درمورد این موضوع هوشیارانه تر عمل کند.

او درباره ادامه فصل گفت: قضیه لیگ‌برتر متفاوت است و یک لحظه غفلت مساوی است با از دست رفتن امتیاز. تراکتور باید به هر بازی به شکل یک فینال نگاه کند و این رمز موفقیت است.

انتهای پیام

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader