true

ویژه های خبری

true
    امروز دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

به گزارش  دشتستان بزرگ/ عباس فرامرزی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اینکه سال گذشته ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تن جابه‌جایی کالا در استان بوشهر ثبت شد اظهار داشت: این میزان جابه‌جایی کالا نسبت به سال ماقبل آن افزایش ۵ درصدی داشته که نشانگر رونق و بهبود شاخص‌های اقتصادی استان است.

وی جابه‌جایی ۱۰۲ هزار تن کالاهای اساسی در سال گذشته توسط ناوگان باری بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: عمده کالاهای جابه‌جا شده از استان شامل ۵۳ درصد مواد شیمیایی، ۲۱ درصد مواد ساختمانی و معدنی و ۱۳ درصد کالاهای کشاورزی و دامی بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: طی سه ماهه ابتدای امسال ۲ میلیون و ۲۸۹ هزار تن کالا توسط ناوگان باربری جاده‌ای بوشهر حمل شد.

فرامرزی با بیان اینکه این میزان بار توسط ۱۷۰ شرکت و موسسه حمل و نقل بار استان و ۵ هزار و ۵۳۲ نفر راننده پرتلاش حمل شده است خاطرنشان کرد: بیشترین کالای حمل شده در استان شامل مواد شیمیایی بوده که عمدتاً به مقصد استان‌های تهران، فارس و خوزستان بوده است.

وی میانگین عمر ناوگان باربری استان را ۱۲ سال اعلام کرد و اظهار کرد: بیش از ۱۲۹ نفر راننده وانت بار نیز در حمل و نقل جاده استان فعالیت دارند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader