true

ویژه های خبری

true
    امروز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

عملیات اجرایی خط انتقال آب روستای خیرآباد شهرستان دشتستان آغاز شددشتستان بزرگ : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی فاز دوم خط انتقال آب روستای خیرآباد شهرستان دشتستان با یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

به گزارش  دشتستان بزرگ ، ابوالحسن عالی در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهید رئیسی اظهار کرد: خط انتقال آب روستای خیرآباد ۶ روستای ۲ هزار و ۱۸۸ خانواری با جمعیت هفت هزار و ۵۲۸ نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی افزود: این طرح به مدت هشت ماه احداث می شود که منبع تامین آب آن نیز خط آبرسانی کازرون است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: طول خط انتقال آب روستای خیرآباد ۱۹ کیلومتر است که مهم ترین مزیت طرح افزایش سطح کمی و کیفی آب شرب این روستا است.

عالی ادامه داد: در چند سال اخیر یکی از طرح های شاخص شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نوسازی خطوط انتقال و توزیع آب بوده است که این مهم در جلب رضایت مشترکان نقش قابل توجهی ایفا کرده است.

وی یادآور شد: در سه سال گذشته ۱۸ پروژه با مبلغ ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال جهت ارتقا و بهبود پایداری آب شهرستان دشتستان عملیات اجریی آن آغاز یا وارد مدار شده است.

عالی گفت: با توجه به اهمیت این طرح ها ، احداث مخازن ذخیره ، نوسازی خطوط انتقال و شبکه توزیع در شهرها و روستاهای استان بوشهر به عنوان یکی از اولویت های مهم سال جاری محسوب می شود.

وی یادآور شد: کاهش هدررفت، افزایش سطح بهداشت و سلامت آب و هدفمندتر شدن توزیع و همچنین توزیع عادلانه آب از مهم ترین مزیت در اجرا طرح های نوسازی و بهسازی خطوط انتقال و توزیع آب محسوب می شود که این مهم در استان کم آب بوشهر حائز اهمیت ویژه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: همزمان با هفته دولت امسال عملیات اجرایی پنج پروژه آبرسانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر آغاز می شود.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader