true

ویژه های خبری

true
    امروز پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: یکی از نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در حال رایزینی با وزیر آموزش و پرورش است تا داماد خود را به سمت معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر معرفی کند.

 به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از سپاس، با توجه به اینکه بر اساس قانون اساسی وظیفه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تصویب قانون در حوزه های مختلف است، اما برخی از نمایندگان مردم در خانه ملت خلاف آن عمل می کنند و حنای آنها بیشتر در عزل و نصب های سیاسی  رنگ دار می شود و اموراتی که وظیفه اصلی آنها است در خلال کارهای سیاسی و زد و بندهای اداری کمرنگ می شود.

با توجه به اینکه بیش از هفت ماه از حضور نمایندگان در خانه ملت می گذرد اما کم تحرکی در حوزه وظایفی نمایندگان در استان بوشهر بسیار قابل مشاهده است و متاسفانه برخی در حال تبلیغات اتنخاباتی با تکیه بر جریان های سیاسی خود هستند.

بعضی از این نمایندگان به عنوان یک شغل یاب در استان بوشهر در حال چیدن گزینه های نزدیک به خود در پست های مدیریتی و کلیدی هستند.

به گفته یک منبع آگاه یکی از نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در حال رایزنی با وزیر آموزش و پرورش است تا داماد خود را به سمت معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر معرفی کند.

با توجه به اینکه مخالفت هایی در این اداره کل مبنی بر انتصاب این فرد در سمت معاونت اداره کل آموزش و پرورش استان وجود دارد اما این نماینده همچنان به خواسته سیاسی خود پافشاری می کند.

لازم به ذکر است فرد پیشنهادی به این سمت ۱۰ روز پیش استعفای خود را از سمت قبلی اعلام و در انتظار پست جدید است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader