true

ویژه های خبری

true
    امروز چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

مسئولان استان بوشهر در بین مردم حضور پیدا کنند

 رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: مسئولان باید در بین مردم حضور پیدا کنند و از نزدیک مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داده و در صدد رفع آن برآیند.

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از  مهر، مهدی مهرانگیز ظهر شنبه در جمع اهل تسنن جزیره شیف ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای حقوق عامه و رسیدگی به مشکلات مردم گفت: اولویت دادگستری استان مردم داری و با مردم بودن است که به همه مسئولان قضائی استان تاکید شده است تا در بین مردم باشند و به خواسته‌ها و مشکلات آنها رسیدگی کنند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: در دیدار با مردم این جزیره و گفتگو با آنها مشکلاتی را مطرح کردند که در این خصوص دستورات لازم جهت رفع مشکلات صادر شد.

مهرانگیز بیان کرد: از جمله مشکلات و خواسته مردم جزیره شیف در خصوص آب شیرین، برق و قیمت زمین‌های مربوط به بنیاد مسکن بود که دستور داده شد نشست‌هایی با حضور همه مسئولان متولی این امر در جزیره شیف تشکیل و همه مشکلات آنها را مورد بررسی و رسیدگی کنند که این نشست به زودی برگزار خواهد شد.

وی گفت: مسئولان باید در بین مردم حضور پیدا کنند و از نزدیک مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داده و در صدد رفع آن برآیند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader