true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳
تصویب 100میلیارد تومان اعتبار برای حوزه زنان و خانواده بوشهر
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از اجرای طرح بیمه رایگان در مناطق کم برخوردار و تحت پوشش قرار گرفتن افراد فاقد بیمه در استان خبر داد و گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان در دور دوم سفر ریاست جمهوری به حوزه زنان و خانواده استان بوشهر تصویب شد.

 به گزارش دشتستان بزرگ از بوشهر، اکبر پورات صبح امروز در نشست بررسی فعالیت‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی در استان بوشهر اظهار داشت: دولت سیزدهم در حوزه تقویت سازمان‌های مردم نهاد و همچنین اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری اهتمام جدی داشته است.

وی از اعزام کاروان تماشاخانه سیار در ۱۰ شهرستان استان خبر داد و افزود: این اقدام در راستای حمایت از حوزه فرهنگ و هنر و ایجاد نشاط اجتماعی انجام شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از اجرای طرح بیمه رایگان در مناطق کم برخوردار و تحت پوشش قرار گرفتن افراد فاقد بیمه در استان بوشهر خبر داد.

پورات همچنین از اجرای طرح توسعه و تحول اجتماع محور در ۳۳ محله کم برخوردار استان بوشهر خبر داد و گفت: استقرار دفاتر موقت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مناطق و محلات کم برخوردار شهر بوشهر و برازجان نیز با موفقیت انجام شد.

معاون استاندار بوشهر اضافه کرد: اجرای طرح اردوی جهادی فرهنگ در ۳۰ روستای استان و برگزاری جشنواره‌های مردمی روز ملی خلیج فارس در سال ۱۴۰۲ نیز از دیگر اقدامات در استان بوشهر است.

وی بیان کرد: اجرای طرح دوشنبه‌های اجتماعی و برگزاری ۳۰ جلسه در موضوعات مختلف با سازمان‌های مردم نهاد و فعالین حوزه‌های محیط زیستی، کارآفرینی و اشتغال، کودکان، زنان و تحکیم بنیاد خانواده نیز در دولت سیزدهم محقق شد.

پورات به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه زنان و خانواده در استان بوشهر اشاره و خاطر نشان کرد: تصویب ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار دور دوم سفر ریاست جمهوری به حوزه زنان و خانواده استان بوشهر از اقدامات مهم حمایتی از بانوان است.

وی اضافه کرد: حمایت از ایجاد پارک‌های بانوان، بازارچه مشاغل خرد و خانگی زنان و تجهیز و راه‌اندازی سالن‌های ورزشی ویژه بانوان از اقداماتی است که در سه سال اخیر در استان بوشهر انجام شد.

معاون استاندار بوشهر از اجرای طرح ارتقای مهارت‌های شغلی زنان و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار خبر داد و تصریح کرد: حمایت از ۳۰ کارآفرین اجتماعی در سطح استان و آموزش مهارت و ایجاد کسب و کار ویژه ۲۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار در همین راستا انجام شد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader