true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ/عقیل امینی در نشست رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر و مدیران کل ادارات تابعه با فرماندار شهرستان گناوه در رابطه با پروژه سایبان اسکله صیادی گناوه گفت: خوشبختانه مبلغ ۴۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه سایبان اسکله صیادی گناوه از محل فروش اموال مازاد شیلات استان تخصیص داده شده است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر در رابطه با زمان اجرای این پروژه بیان کرد: مناقصه انتخاب پیمانکار این پروژه انجام گرفته است و به زودی ساخت سایبانی به مساحت ۳۱۷ متر مربع در اسکله گناوه آغاز خواهد شد.

وی گفت: سال گذشته بمنظور افزایش ایمنی شناورهای صیادی و مقابله با خطرهای احتمالی آتش سوزی و سرایت آن به سایر شناورهای صیادی در اسکله صیادی گناوه یک دستگاه پمپ آتش نشانی سیار (پرتابل) برای این اسکله خریداری و راه اندازی شده است.

امینی در رابطه پروژه‌های پیشنهادی شیلات در شهرستان گناوه گفت: برای امسال پروژه‌هایی در خصوص تجهیز و بهسازی اسکله‌های صیادی شهرستان گناوه، اطفا حریق، مطالعات لایروبی بندر ریگ و ساخت احداث زیستگاه مصنوعی، تعمیر و تجهیز اداره شیلات شهرستان گناوه و … معرفی شده است که خواستاریم اعتبارات لازم در کمیته برنامه ریزی این شهرستان تصویب شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر ادامه داد: تمامی پروژه‌های معرفی شده در جهت بهینه سازی ارائه خدمات مطلوب به جوامع شیلاتی شهرستان گناوه معرفی شده است.

مدیرکل شیلات استان بوشهر با اشاره به مشکل لایروبی در اسکله بندر ریگ گفت: در حال حاضر این موضوع مشکلات زیادی برای صیادان منطقه ایجاد کرده است که یکی از پروژه‌های معرفی شده همین لایروبی اسکله بندر ریگ است باید به آن نگاه ویژه داشت.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader