true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳

 دشتستان بزرگ: سرپرست مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در حکمی غلامعباس حسینی را به‌عنوان سرپرست شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی منصوب کرد.

به گزارش  دشتستان بزرگ، محمدرضا جولایی در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید این مجتمع گازی عنوان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با بهره‌مندی و توانمندی کارکنان و متخصصان لایق و نوآور به جایگاه بسیار ارزشمندی رسیده و این دستاورد‌های مهم نشان از زحمات شبانه‌روزی همه سربازان جبهه اقتصادی در این مجموعه عظیم گازی است. وی افزود: همه کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی برای تحقق ارزش‌های مهم باید اتحاد، پشتیبانی و نوآوری در کار‌ها را پیاده‌سازی و جاری کنند و با یکدیگر رقابت داشته باشند.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: کارکنان و متخصصان توانمند و ارزشمند مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه اتحاد، پشتیبانی و خلاقیت نیروی انسانی به‌عنوان یک الگو در صنعت کشور خوش درخشیده‌اند. وی در ادامه به لزوم اقدام‌های مهم در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی اشاره و بیان کرد: پالایشگاه‌های پارس جنوبی باید الگو‌های مطلوب را پیاده‌سازی و فرایند‌ها را روزآمد کنند و بهبود ببخشند تا بتوانند به جایگاهی والا دست یابند و در کنار تولید پایدار و ایمن، بهترین‌ها را به ثبت برسانند.

جولایی با اشاره به موضوع سقف حقوق کارکنان، گفت: از روز نخست آغاز به‌کار وزیر نفت و همه مدیران ارشد این وزارتخانه، با پیگیری‌های شبانه‌روزی و تشکیل کارگروه، موضوع سقف حقوق به‌صورت جدی در حال پیگیری است و خوشبختانه تا کنون نشست‌های خوبی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شده است و امید داریم در آینده نزدیک شاهد خبر‌هایی خوش در این حوزه باشیم. وی تصریح کرد: از ظرفیت‌ها و تجربه‌های همه بزرگان این حوزه استفاده خواهیم کرد و در مسیر شکوفایی و عزت کشور با تمام توان گام برخواهیم داشت.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در ادامه اظهار داشت: اکنون که آقای حسینی با برنامه و نقشه راه بسیار خوبی سکان هدایت بزرگ‌ترین مجتمع گازی کشور را برعهده گرفته است، همه کارکنان و مدیران اکنون در سایه همدلی، کار گروهی و خرد جمعی برای پیاده‌سازی برنامه‌ها حرکت خواهند کرد.جولایی به شرایط بسیار حساس کشور اشاره و بیان کرد: کشور در زمان حاضر وارد جنگ اقتصادی شده است و همه کارکنان باید به‌صورت شبانه‌روزی در همه واحد‌های مختلف پالایشگاهی همصدا و همگام باشند تا بتوانیم از این مرحله مهم و حساس با موفقیت عبور کنیم. وی در پایان از زحمات احمد باهوش، مدیرعامل پیشین مجتمع گاز پارس جنوبی قدردانی کرد.

سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی هم گفت: امروز مهم‌ترین موضوع و اولویت نخست در مجتمع گاز پارس جنوبی تولید پایدار است که باید در سایه همدلی و جهاد شبانه همه کارکنان ثبت شود.

غلامعباس حسینی افزود: اکنون که افتخار هدایت مجتمع گاز پارس جنوبی را برعهده گرفته‌ام با همه توان در مسیر عزت و سربلندی کشور گام برخواهم داشت و در این مسیر از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها استفاده خواهم کرد. وی در ادامه به بخشی از اولویت‌های مهم این مجتمع گاز اشاره و اعلام کرد: تولید پایدار و ایمن گاز، تعمیرات به‌موقع و کلیدی، همچنین رسیدگی و نگهداشت تجهیزات مهم و راهبردی که از سرمایه‌های اصلی کشور هستند، جزو اولویت‌های مهم این مجتمع بزرگ گازی کشور است.

سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: یکی از نعمت‌های بسیار ارزشمند مجتمع گاز پارس جنوبی، نیروی انسانی کارآمد، نوآور و خلاق است که در کشور سرآمد هستند و با بهره‌مندی از این نیرو‌های صادق و پای کار، شاهد دستاورد‌های مهمی خواهیم بود.

مدیر عامل پیشین مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در این آیین اظهار کرد: در این دو سالی که در مجتمع گاز پارس جنوبی به‌عنوان سرباز نظام و کشور خدمت کردم، کار‌های بزرگی انجام شد و توانستیم در شرایط سخت، تولید پایداری داشته باشیم. احمد باهوش افزود: در حوزه‌های مختلف ازجمله تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های سیزده‌گانه با برنامه‌ریزی و نقشه راه به دستاورد‌های خوبی رسیدیم و مطمئن هستم با آمدن مهندس حسینی، این روند همچنان ادامه خواهد داشت. وی در ادامه تصریح کرد: در این مدت، فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم و دوران کنونی از دوران هشت سال دفاع مقدس نیز مهم‌تر و حیاتی‌تر است.

مدیرعامل پیشین مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان اظهار کرد: امروز که سکان هدایت مجتمع گاز پارس جنوبی به دست یکی از مدیران توانمند صنعت نفت کشور رسیده است، همه باید در سایه همدلی و اتحاد در کنار آقای حسینی حرکت کنیم و هر روز شاهد ثبت دستاورد جدید در این مجتمع بزرگ گازی کشور باشیم.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader