true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال تحصیلی جدید با شعار «برای ایران برای مدارس» آغاز می‌شود و تلاش‌های گسترده‌ای برای آماده‌سازی مدارس برای دانش‌آموزان انجام شده است.

به گزارش دشتستان بزرگ؛ علی موحدی از اعزام کاروان تجهیزات آموزشی به مدارس استان بوشهر با همکاری اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: تجهیزات مورد نیاز تأمین و توزیع شده و موارد باقی‌مانده نیز تا قبل از مهرماه تأمین خواهد شد.

وی از ورود ۲۶۵ هزار دانش‌آموز به کلاس‌های درس استان بوشهر در سال تحصیلی جدید خبر داد و بیان کرد :۲۴ هزار نفر از این دانش‌آموزان کلاس اولی هستند که نسبت به سنجش همه دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف اقدام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد: برای اول مهرماه شرایط مناسب برای بازگشایی مدارس استان بوشهر فراهم است و با تدابیر اتخاذ شده هیچ کلاسی در این استان بدون معلم نخواهد بود.

وی با اشاره به آماده‌سازی ۱۱ هزار کلاس درس در ۲ هزار مدرسه استان بوشهر تاکید کرد: در این سال تحصیلی ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر شامل ۱۰ هزار معلم، آموزگار و دبیر در کنار پنج هزار و ۵۰۰ نیروی اداری فعالیت خواهند داشت.

موحدی از بهبود وضعیت استان بوشهر در زمینه نیروی انسانی خبر داد و گفت: امسال نسبت به دیگر سال‌ها کمترین کمبود را داریم و معلم برای کلاس‌های درس تأمین شده است تا دانش‌آموزان بتوانند در کلاس‌های درس حاضر شوند.

منبع: مهر

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader