true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ : احمد محمدی‌زاده گفت: پس از شهادت غمبار سید حسن نصرالله، دبیرکل جدید به‌زودی تعیین می‌شود و کسی خواهد بود که در ۳۰ سال گذشته در کنار سید حسن بوده و تمامی تجارت جنگ و فرماندهی را دارد.

به‌گزارش  دشتستان بزرگ  به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ آیین گرامیداشت و سوگواری شهید سید حسن نصرالله با حضور کارکنان و مدیران دستگاه‌ها و اداره‌های دولتی در مصلای جمعه بوشهر برگزار شد.

استاندار بوشهر در این آیین در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: در تاریخ اسلام و دفاع مقدس همواره فرماندهان نام‌آوری شهید می‌شدند ولی راه مقاومت و راه دفاع ادامه پیدا می‌کرد و این دارای پیشینه است.

احمد محمدی‌زاده افزود: در دفاع مقدس در مراحل گوناگون ده‌ها فرمانده بزرگ در راه دفاع از اسلام و انقلاب و مردم شهید شدند، اما جنگ تا پیروزی ادامه پیدا کرد؛ در حزب‌الله لبنان نیز این پیش‌بینی شده بود؛ زیرا در جنگ مستقیم با اسرائیل است.

او اضافه کرد: سازماندهی حزب‌الله از آغاز به‌ویژه در جنگ ۳۳ روزه به‌گونه‌ای بود که اگر در یک یا چند عملیات همه فرماندهان و یا حتی دبیرکل یعنی سید حسن نصرالله به شهادت برسند، روند پایداری و مقاومت و جنگیدن ادامه پیدا کند و امروز در حالی که کمتر از ۷۲ ساعت از حادثه غمبار شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله می‌گذرد، همه ساختار‌های حزب‌الله سازماندهی دوباره شده‌اند. تمامی فرماندهان در یگان‌های تاکتیکی و یگان‌های عملیاتی جایگزین شده‌اند و جوانتر‌هایی آمده‌اند که آماده و پای‌کار عملیات هستند.
استاندار بوشهر ادامه داد: دبیرکل جدید حزب‌الله نیز به‌زودی معرفی می‌شود و او کسی خواهد بود که دست‌کم در ۳۰ سال گذشته در کنار سید حسن نصرالله بوده و تمامی تجارب جنگ را دارد.

محمدی‌زاده بیان کرد: امروز حزب‌الله از رأس تا بدنه یک سازماندهی جدید کرده و از دیروز نیز عملیات‌های خود را شروع کرده و آنها را تشدید خواهد کرد. به دشمن باید گفت که زهی خیال باطل که با رفتن یک فرمانده و سردار، روند مقاومت و ایستادگی متوقف شود و این روند تا پیروزی جبهه حق بر جبهه کفر ادامه خواهد داشت.

استاندار بوشهر با اشاره به پیام رهبر انقلاب اسلامی برای یاری‌رسانی به لبنان و حزب‌الله، گفت: همه نیرو‌های مقاومت در منطقه و حوزه مقاومت پای‌کار فلسطین و حزب‌الله هستند؛ امروز دیگر حزب‌الله مهجور و تنها نیست، بلکه عراق قهرمان پشت سر حزب‌الله است و امروز این نیرو‌ها اقدام به عملیات علیه سرزمین‌های اشغالی کردند.

احمد محمدی‌زاده افزود: امروز در سوریه از لبنان پشتیبانی می‌شود؛ در یمن جوان‌مردان یمنی پای‌کار دفاع از فلسطین و لبنان هستند؛ در ایران، افغانستان، پاکستان و همه محور مقاومت هزاران جوان اعلام آمادگی کرده‌اند که به آنان برای حضور در لبنان و در میادین نبرد علیه اسرائیل اجازه داده شود.

او تأکید کرد که امروز این جبهه مقاومت قوی‌تر، مصمم‌تر و پای‌کارتر شده است و ان‌شاءالله همه با رهبری فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای روند ایستادگی و مقاومت را تا فروپاشی رژیم صهیونیستی ادامه خواهیم داد.

استاندار بوشهر همچنین با اشاره به آشنایی با شهید سردار نیل‌فروشان گفت: پس از سال‌ها جهاد در دفاع مقدس و خدمت در رده‌ها و مسئولیت‌های گوناگون در سپاه و مبارزه با تکفیری‌ها در لبنان و سوریه در مسئولیت عملیات سپاه، پس از شهادت شهید زاهدی به‌عنوان مستشار نظامی ایران در کنار سید حسن نصرالله برای کمک به جبهه مقاومت بود که جان خود را تقدیم آزادی قدس کرد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader