true

ویژه های خبری

true
    امروز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ : تیم درمانی و امدادی جمعیت هلال احمر استان بوشهر پس حضور فعال در ارائه خدمات درمانی به زائرین مراسم پیاده روی اربعین حسینی به کشور بازگشتند.

به گزارش دشتستان بزرگ  به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر؛ دکتر احسان ایزدپناه با اشاره به این خبر گفت: تیم ۵۰ نفره متشکل از پزشک فوق تخصص ، متخصص ، عمومی ، پرستار ، ماما ، فوریت های پزشکی ، تکنسین دارو به همراه کادر پرسنلی و امدادی از ۲۱ مرداد ماه به کشور عراق اعزام شده بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به ثبت ۱۰ هزار مورد خدمات پاراکلینیکی افزود: جمعیت هلال احمر استان با استقرار در منطقه تعلیب شهر کربلا اقدام به برپایی مرکز درمانی نمود که به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته پاسخگو مراجعین و بیماران بوده است.

دکتر ایزدپناه تصریح کرد ؛ ۶۳۱۵ نفر از خدمات پزشکان تیم درمان هلال احمر استان بوشهر خدمات درمانی دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در طی مدت برپایی این مرکز درمانی ۳۱ مورد نیازمند اقدامات بیمارستانی بوده که توسط آمبولانس های جمعیت هلال احمر استان بوشهر مستقر در شهر کربلا به بیمارستان های الحسین و امام علی (ع) اعزام شدند.

وی در پایان ضمن قدردانی از حضور و تلاش شبانه روی تیم درمانی این جمعیت گفت: رسالت هلال احمر خدمت رسانی و ارائه خدمات به مردم می باشد و خدا را شاکریم که نعمت خدمت به زائرین مراسم میلیونی پیاده‌روی اربعین حسینی را به این مجموعه عطا نمود.

گفتنی است تیم درمانی استان بوشهر روز پنجشنبه ۸ شهریور ما به استان بازگشت.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader