true

ویژه های خبری

true
    امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

۳۰۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب استان بوشهر شست‌وشو شددشتستان بزرگ : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: ۳۰۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب سه شهر این استان در نیمه نخست امسال شست‌وشو شد.

به گزارش  دشتستان بزرگ، ابوالحسن عالی با اشاره به اهمیت آمادگی زیرساخت‌های شبکه فاضلاب پیش از آغاز فصل بارندگی، اظهار کرد: در راستای پیشگیری از مشکلات احتمالی در شبکه‌های فاضلاب و به منظور حفظ و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان، عملیات شست‌وشوی ۳۰۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب در شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم انجام شد.

وی بیان کرد: شست‌وشوی شبکه‌های فاضلاب در این مناطق به منظور کاهش گرفتگی‌ها، جلوگیری از پس‌زدگی فاضلاب و رفع آلودگی‌های احتمالی انجام شده که نقش مهمی در حفظ سلامت عمومی و جلوگیری از خسارت‌های احتمالی ایفا می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در کنار عملیات شست‌وشوی شبکه، طی ۶ ماهه نخست سال، سمپاشی ۱۵ هزار باب آدمرو نیز به منظور کنترل و کاهش مشکلات بهداشتی انجام شده است.

وی یادآور شد: همچنین ۶۶۸ فقره حادثه مرتبط با شبکه فاضلاب توسط معاونت بهره‌برداری این شرکت به‌ موقع رفع و مدیریت شده است.

عالی بیان کرد: این اقدامات در راستای ارتقای سطح کیفیت خدمات‌رسانی و جلوگیری از هرگونه بحران احتمالی در شبکه فاضلاب استان انجام می‌شود و تلاش‌ها برای بهبود مستمر تاسیسات و خدمات ادامه خواهد داشت.
منبع: تسنیم

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader