true

ویژه های خبری

true
    امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

 دشتستان بزرگ : مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از اهدای ۳۷۷ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در نیمه اول سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش  دشتستان بزرگ ، عباس روشن اظهار کرد: پرداخت کمک هزینه ازدواج، فقرزدایی و تثبیت زندگی زناشویی یکی از محورهای اصلی مورد نظر این نهاد است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به خدمات این نهاد در بخش ازدواج به جامعه هدف، اظهار کرد: پرداخت کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان و هدیه ازدواج به فرزندان پسر، یکی از بخش‌های مهم حوزه حمایتی است.

روشن در ادامه خاطرنشان کرد: در نیمه اول سال ۱۴۰۳ تعداد ۳۷۷ فقره جهیزیه به ارزش ۱۴۸ میلیارد ریال تأمین و بین جوانان تحت حمایت این نهاد با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده تحویل زوجین معزز تحت حمایت شده است.

وی در ادامه افزود: این جهیزیه‌ها شامل لوازم اولیه ضروری زندگی از جمله یخچال، اجاق گاز، فرش، لوازم آشپزخانه، تلویزیون. جارو برقی و … بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در پایان خاطر نشان کرد: ترویج ازدواج بهنگام، آگاهانه و آسان بین جوانان و زنان سرپرست خانوار، تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از شیوع آسیب‌های فردی اجتماعی از قبیل طلاق، اعتیاد و بزهکاری، آسایش و سلامت کانون خانواده و حفظ و تقویت پایه‌های حمایتی از جمله اهداف و رویکردهای امر ازدواج است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader