true

ویژه های خبری

true
    امروز یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
اختصاصی دشتستان بزرگ/ در اولین نشست تخصصی ورزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر مطرح شد؛

دشتستان بزرگ: نخستین جلسه تخصصی ورزش اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگان استان بوشهر و جمعی از رؤسای هیئت‌های ورزشی استان بوشهر در محل سالن جلسات این اداره برگزار شد.

به گزارش دشتستان بزرگ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگان استان بوشهر در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای خدمت و تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: حوزه ی ورزش برای مجموعه بنیاد شهید و جامعه ی هدف این سازمان مهم و حیاتی است و می‌تواند به رشد و تعالی معنوی و همچنین نشاط و پویایی خانواده های معظم شاهد و ایثارگر کمک‌ کند.

نعمت اله غلامپور با بیان اینکه به دنبال احیای ورزش در اداره کل هستیم افزود: پیش از این، جانبازان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، توانمندی خود را در عرصه های ملی و بین الملی ورزش نشان داده اند و مدال های متعددی را به ارمغان آورده اند اما در سال‌های اخیر آنچنان که باید و شاید به مسئله ی ورزش پرداخته نشده و این مهم به نوعی دچار رکود شده بود که با انتخاب برادر شعبانی که از تجربیات ارزشمند ورزشی سود می برد یقین داریم که این مشکل رفع خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: شاخص ها و ملاک برای تعیین شهدای ورزشکار، برگزاری همایش های تجلیل از پیشکسوتان ورزش جانباز و شاهد و نیز مدال آوران و قهرمانان، توجه به ورزش های همگانی و انفرادی، کمک به هیئت های ورزشی برای برگزاری مسابقات جامعه ی هدف بنیاد شهید و تشکیل تیم های ورزشی اداره کل بنیاد شهید استان بوشهر و شرکت آنها در رقابت های ملی و بین المللی از جمله موارد مهمی است که می بایست در اولویت برنامه های مسئول ورزش این اداره باشد.

مسئول ورزش شاهد و ایثارگر اداره کل بنیاد شهید استان بوشهر نیز با تشریح برنامه های ورزشی اداره کل گفت: شیوه نامه ی ورزشی را با اولویت اخلاق، روحیه ی پهلوانی و رقابت جوانمردانه آماده کرده و با ترسیم مسیر راه تا پایان سال ۱۴۰۳ با مشارکت هیئت های ورزشی استان به نتایج قابل قبولی خواهیم رسید.

اصغر شعبانی افزود: تقویم جامع و کاملی را بر اساس فصول سال برنامه ریزی کرده و استارت کار از مردادماه با برگزاری مسابقات والیبال و شنا زده خواهد شد، طی بهمن ماه نیز با جشنواره های بازی های روستایی و بومی محلی به پایان خواهد رسید و اوایل اسفندماه نیز در همایشی بزرگ با حضور مسئولان کشوری و استانی ضمن معرفی نفرات و تیم های برتر رقابت ها از مدال آوران و قهرمانان نیز به طور شایسته تجلیل خواهیم کرد.

در این نشست، همچنین رؤسای هیئت های ورزشی روستایی و بازی های بومی و محلی، تیراندازی، قایقرانی، والیبال، جانبازان و توان‌یابان و شنا به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و تاکید کردند که در این مسیر یار و یاور اداره کل بنیاد شهید استان بوشهر خواهند بود و با این اداره همکاری می کنند.

در پایان این نشست با حکم نعمت اله غلامپور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، اصغر شعبانی به عنوان مسئول ورزش شاهد و ایثارگر استان بوشهر معرفی شد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader