true

ویژه های خبری

true
    امروز پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: تعدادی از اهالی ورزش برازجان و دشتستان به خاطر اعتراض به تأخیر بیش از یک ساعته مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر برای حضور در جلسه و تقارن با وقت اذان، جلسه را لغو کردند.

به گزارش دشتستان بزرگ؛ عصر امروز با دعوت بسیج ورزشکاران شهرستان دشتستان از برخی از روسای هیئت های ورزشی ، پیشکسوتان ، مربیان و ورزشکاران برازجان و دشتستان ، قرار بود جلسه ای رأس ساعت ۱۶ در سپاه دشتستان برگزار شود و مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر و سرپرست اداره ورزش دشتستان مسائل و مشکلات حوزه ورزش و جوانان این شهرستان را از نزدیک و از طریق میهمانان ، بشنوند اما در حالی که تمامی مدعوین رأس ساعت مقرر حضور پیدا کرده بودند، متاسفانه مدیر کل ورزش و جوانان علیرغم هماهنگی از قبل و قول و وعده ای که داده بود پس از نزدیک به ۸۰ دقیقه مراجعه می نماید. این در حالی بوده که مدعوین دقایقی قبل تر محل تشکیل جلسه را ترک کرده بودند.

ساعاتی پیش یکی از مدعوین در این خصوص به دشتستان بزرگ گفت: متأسفانه مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر و سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان با تأخیر ۸۰ دقیقه ای و منتظر گذاشتن اهالی ورزش، به جامعه ورزش بی حرمتی نموده و اینگونه به نظر می رسد که شاید آنها تحمل شنیدن مشکلات ورزش دشتستان و انتقادات سازنده برای بهبود وضعیت موجود را ندارند.

این فرد مطلع افزود: کارنامه عملکردی، مدیریتی و سابقه های ورزشی آنهایی که به عنوان میهمان در جلسه بودند را اهالی ورزش می دانند و ورزشی ها اینگونه حرکات که منجر به بی احترامی باشد را نمی پذیرند.

وی ادامه داد: آنگونه که ما مطلعیم با توجه به شرایط موجود ورزش دشتستان و مشکلات ریز و درشتِ هیئت های ورزشی، بسیج ورزشکاران شهرستان پس از درخواست های متعدد برخی از ورزشکاران و چهره های ورزش و همچنین روسای هیئت های ورزشی، مربیان و پیشکسوتان ورزش از بسیج ورزشکاران شهرستان با دعوت از مدیرکل ورزش و جوانان استان قصد داشتند، در نشستی صحبت ها و دغدغه های برخی از اهالی ورزش را به ایشان انتقال دهد و سبب خیر شود تا شاید راهکارهای مناسبی پیدا شده و مشکلات به حداقل ها برسد که ما از این جهت از اقدام شایسته و ارزشمند بسیج ورزشکاران که دغدغه ورزش را دارند و فعالانه در راستای اعتلای ورزش شهرستان گام برمی دارند کمال تشکر و امتنان را داریم. همان طور که دلسوزانه میزبانِ این جلسه شدند اما متأسفانه این اقدام مدیر کل و سرپرست اداره ورزش دشتستان باعث شد به جمعی از اهالی ورزش بی حرمتی شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همه می دانند که چه شرایط سختی در حوزه ورزش و جوانان شهرستان دشتستان حکم فرماست، هر کدام از عزیزانی که به عنوان نمایندگان ورزش دشتستان دعوت شده، کارهای مهمی داشتند و بیش از یک ساعت منتظر حضور مدیر کل ماندند و عقیده داشتند که شاید با برگزاری این نشست برای ورزش، فرجی شود و آمده بودند که محترمانه و در یک جمع دوستانه مشکلات را مطرح کنند اما معطل گذاشتن ۸۰ دقیقه ای آنها که باعث شد به وقت نماز مغرب و عشا نیز برسد شایسته نبود و فکر می‌کنم تصمیمی جمعی و بسیار عاقلانه گرفته شد.

دیدگاه ها

یک پاسخ به “بی احترامی مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر به جمعی از اهالی ورزش دشتستان”

  1. حیدر گفت:

    قطعا احترام جامعه ورزش لازم است
    در هر صورت لازم است از جامعه ورزش دلجویی شود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader