true

ویژه های خبری

true
    امروز سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف صد در صدی جرائم خشن در سطح شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در خصوص جرائم خشن قتل صد درصد کشف داشته ایم، در خصوص تیراندازی نیز در حال حاضر فرهنگ اسلحه در شهر غالب است لذا اقدامات لازم صورت گرفت که افراد موجه، اسلحه مجوزدار گرفته و افراد غیر موجه نیز برای تیراندازی اسلحه گرفته اند، در بحث سرقت مسلحانه نیز ۸۸ درصد کشف صورت گرفته است.

به گزارش دشتستان بزرگ، سرهنگ محمدرضا محمودیان در نشست با اصحاب رسانه تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون کشفیات سرقت اتوموبیل در دشتستان ۲۱۱ درصد بوده، تعدادی از خودروهای سرقتی سایر شهرستان‌ها نیز در دشتستان کشف شده است، آمار سرقت خودرو در دشتستان تک رقمی است، سرقت احشام ۷۱ درصد کشف و در مجموع متوفیان تصادفات نیز ۱۷درصد کاهش را شاهد هستیم.

وی در خصوص حضور اتباع بیگانه در سطح شهرستان نیز اظهار داشت: اتباع بیگانه غیر مجاز تهدید بوده و روزانه اقدام به جمع آوری آنان‌ می کنیم، افاغنه باید از بازار جمع آوری شود، از ابتدای سال تاکنون ۱۱۷ درصد جمع آوری اتباع را داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان ادامه داد: یکی از چالش های نیروی انتظامی، مسئله جاده سلامت است، قرار بر این بود که شهرداری مکانی را برای ورزش تامین کند، اما متاسفانه این اقدام را انجام نداد، برای جاده سلامت برنامه داشته اما اجرای آن نیاز به همراهی شهرداری دارد.

محمودیان افزود: جمع آوری متکدیان، یک کار اجتماعی بوده و مسئولیت آن با شهرداری است، شهرداری باید آنان را جمع کند و ما نیز در بحث انتظامی همکاری لازم را می کنیم، برای جمع آوری افراد ایرانی نیز شهرداری باید درخواست داده تا ما نیز همکاری کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیشتر برنامه ریزی سارقان در زمستان صورت می‌گیرد اضافه کرد: در زمینه کشف سرقت منزل، افزایش ۳۶ درصدی را نسبت به سال گذشته داشته ایم، فصل گرما بوده و سارقان غیر بومی کمتر وارد شهرستان می شوند اما ما نیز جهت پیشگیری از سرقت، در حال برنامه ریزی هستیم، در بحث جمع آوری موتورهای پاکشتی نیز تعداد زیادی را جمع آوری کردیم، تعدادی که کوچک تر بوده با اخذ تعهد به والدین تحویل داده شد و تعدادی نیز به اموال تملیکی تحویل داده شد، اگر موتوری مجدد جمع آوری شود نیز مجدد تحویل داده نمی شود.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در پاسخ به دشتستان بزرگ در خصوص سرقت از نخلستانها اذعان داشت: در بحث سرقت نخلستان ها، هفته گذشته جلسه کمیته امنیتی برگزار شده و ضمن برنامه ریزی، افراد سابقه دار احضار یا زیر نظر ما قرار گرفته و تاکنون گزارشی مبنی بر سرقت نخیلات نداشته ایم، در حال برنامه ریزی بوده تا در آینده نیز مشکلی ایجاد نشود، در بحث دستگیری سارقان برق نیز اقدامات خوبی داشته ایم.

محمودیان تصریح کرد: برنامه توسعه زیرساختی مرکز ایست و بازرسی شهید صلاحی را داشته و برای مردم استان بوشهر اقدام جهادی خوبی در حال رخ دادن است.

رئیس پلیس راهور نیز اظهار داشت:
بسیاری از تقاطع ها قفل است، کمبود پارکینگ داشته که شهرداری باید در خیابان های چمران، بازار… پیگیر رفع این گره های ترافیکی کند، ترافیک بسیار زیادی در برخی از خیابان ها ایجاد شده و باید پارکینگ احداث شود، اگر شهرداری برنامه ای دارد اجرا کند.

سرهنگ عبدالصالح رضوی افزود: ۱۵ درصد کار ما روان سازی ترافیک بوده و ۷۵ درصد کار ما خدماتی است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader