true

ویژه های خبری

true
    امروز یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳
واکنش عضو شورای شهر برازجان به خبر دشتستان بزرگ؛

دشتستان بزرگ: چندی پیش خبری مبنی بر قطعی برق سالن‌های ورزشی برازجان به دلیل بدهی برق در پایگاه خبری تحلیلی دشتستان بزرگ منتشر شد.

به گزارش دشتستان بزرگ، عضو شورای شهر برازجان در واکنش به این خبر گفت: خبر اقدام جهادی اداره برق در قطع کردن برق سالن های ورزشی در گرمترین روزهای سال و آواره کردن جوانان و نوجوانان ورزشکار و همچنین بی احترامی به مربیان، بزرگان و پیشکسوتان این عرصه، من را یاد قطع کردن برق غزه توسط رژیم غاصب اسرائیل انداخت.

وحید مصدق افزود: این تصمیمات اشتباه و غلط و پیامدهای مخرب آن بر روح و روان و انگیزه ی ورزشی و قهرمانی جوانان و نوجوانان، این قشر آینده ساز و خانواده های ایشان، در آینده نزدیک باعث آثار زیانبار و منفی بر جامعه ی شهری و بروز انواع ناهنجاری ها خواهد شد.

وی افزود: قطعأ اگر این اتفاق در جایی دیگر رخ می داد، واکنش های مسئولان ارشد شهری و استانی آن، اینقدر توأم با غفلت و مماشات نبود.

مصدق ادامه داد: بنده از طرف مردم نجیب و صبور شهر برازجان به نمایندگی و وکالت از طرف آنها به مسئولان و مدیران مرتبط با این قضیه بطور جدی تذکر می دهم و از تمام توان و ظرفیت خود برای پیگیری و تنبیه مسببان این حرکت ناشایست، به جهت بی احترامی به مردم شهر برازجان استفاده خواهم نمود تا دیگر شاهد این چنین رفتارهای نسنجیده و ناشایست نباشیم.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader