true

ویژه های خبری

true
    امروز یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ- مجتبی خدادادی: دوره جدید شورا و شهردار که روی کار آمد بنده خویشتنداری کرده و هیچ نقدی ننوشتم, دلیل این ننوشتن هم آن بود که شورای شهر (جز یکی دو نفر) را آنقدر قرص و جاندار نمی بینم که نقدی بر آنها حرام کنم، اما در ایام انتخابات ریاست جمهوری کارهای غیر قانونی اظهرمن الشمسی از آقای شهردار دیدم و چون شورای شهر، همچون عروسکان بی‌جان هیچ عکس العملی نسبت به این تخلفات نشان نداد، لازم دیدم نقدی بنویسم تا هم جناب فرماندار دشتستان و اداره کل بازرسی استانداری فکر نکنند مردم خوابند، کرند و کورند و هم هشهریانم بدانند که اکثر اعضای شورای شهر نیز مانند شهردار پشیزی برای شهروند و حقوق شهروندی ارزش قائل نیستند.

به گزارش دشتستان بزرگ، در دور اول انتخابات همه دیدند که جناب شهردار برازجان در روز روشن و به صورت کاملأ غیر قانونی، عیان و آشکار، سالن اجتماعات شهرداری برازجان که مصداق بارز بیت المال و حق الناس است را به ستاد غیررسمی یکی از کاندیداها بدل کرده و نه شورا و نه اداره کل بازرسی و نه حتی فرماندار دشتستان ککشان هم نگزید.

اما بودجه پذیرایی در آن جلسه از کجا آمده بود؟ آیا به کار گیری مکان و پذیرایی, سوء استفاده از اموال عمومی جهت سود و امیال شخصی جناب شهردار از دولتی که فکر می کرد به روی کار خواهد آمد نبود؟

از سوء استفاده ریالی که بگذریم آیا نصب بنر تبلیغاتی آن کاندیدای خاص بر روی تمثال شهدای دشتستان برای محکم کردن کرسی ریاست و یا نشستن بر منصب بالاتر در دولتی که فکر می کرد رای می آورد، مصداق بارز سوءاستفاده و حیف و میل امکانات دولتی نبود؟

چرا جناب شهردار جهت تکریم و زنده نگهداشتن یاد شهدا و معرفی آنان به میهمانان که وارد شهر برازجان می شوند بیلبورد هایی با هزینه هنگفت نصب می کند اما برای رسیدن به اهداف سیاسی روی تصویر همان شهدا بنر تبلیغاتی انتخاباتی می چسباند؟

مدیرکل محترم بازرسی استانداری چرا به موضوع ورد نمی کنند؟ آیا این کارهای شهردار برازجان مصداق بارز سوءاستفاده از اموال عمومی و هدیه زود هنگام به دولت آینده ی احتمالی نبود؟ جناب فرماندار بیایید یکبار منشا خیر شده و با برخورد با شهرداری که قانون برایش مثل یک پیشنهاد است و می شود ردش کرد، از خود یادگاری نیک برجا بگذارید، خود را به خواب نزنید که مردم برازجان بیدارند.

دیدگاه ها

2 پاسخ به “کرسی شهرداری برازجان بر تمثال مبارک شهدا”

  1. شهرزاد آبادی گفت:

    درود جناب مهندس.
    دلمان از نامردمی ها بسیار پردرد است. و در تعجبیم که هیچ ارگانی بر شهرداری برازجان نظارت ندارد

  2. مجتبی خدادادی گفت:

    متأسفانه همین است. امیدوارم عملکرد ارگانهای نظارتی دیگر سلیقه ای نباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader