true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: عضو شورای شهر برازجان در گفتگو با دشتستان بزرگ از لزوم ساماندهی دستگاه‌های اجرایی جهت حل معضل کارتن خوابی در این شهر خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما، کارتن خواب ها از حواشی و باغات اطراف به سمت مرکز شهر روی می آورند.

وحید مصدق افزود: این شرایط ایجاب می‌کند که هرچه سریعتر نسبت به ساماندهی و در نظر گرفتن مکانی برای اسکان آنها در ساعاتی از شب، اقدام کرد.

وی خاطر نشان کرد: جهت ساماندهی وضعیت کارتن خواب ها در سطح شهر، نیاز است تمامی دستگاه های مرتبط و ذیصلاح و همچنین گروه های مردم نهاد پای کار آمده تا با جمع آوری کارتن خواب‌ها، فرهنگ‌ سازی و همچنین اعطای تسهیلات، این معظل اجتماعی را کاهش داد.
این عضو شورای شهر برازجان ضمن تاکید بر اینکه، کارتن خواب‌ها افراد نیازمند حمایت هستند، اذعان داشت: با حمایت از کارتن خواب‌ها می توان آنان را مجددا آماده ی ورود به جامعه کرد، کارتن خوابی یک معضل اجتماعی است که پیامدهای نامطلوبی درحوزه سلامت، بهداشت فردی و اجتماعی دارد و مهمتر اینکه وجود کارتن خواب‌ها و کارتن خوابی در سطح شهر باعث ایجاد صحنه‌های ناخوشایند و آزردگی شهروندان می‌شود.

وی افزود: لذا از مسئولان انتظار می رود که این موضوع را در دستور کار قرار داده و با برنامه ریزی و هماهنگی، اقدامات لازم را جهت نگهداری و غربال گری آنها انجام دهند.

دیدگاه ها

یک پاسخ به “فرا رسیدن فصل سرما و معضلی به نام کارتن‌خوابی/ لزوم حمایت دستگاه‌های اجرایی و نهادهای اجتماعی”

  1. تیمور رستمی گفت:

    انشالله حمایت بشه تا شاهد کارتن خوابی نباشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader