true

ویژه های خبری

true
    امروز یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
اختصاصی دشتستان بزرگ/ نامه سرگشاده جمعی از کسبه به آموزش و پرورش دشتستان:

دشتستان بزرگ: جمعی از کسبه دشتستان با ارسال نامه‌ای سرگشاده به پایگاه خبری تحلیلی دشتستان بزرگ، خواستار رسیدگی به وضعیت مدرسه مخروبه واقع در نزدیکی محل کارشان شدند. در این نامه آمده است؛

به گزارش دشتستان بزرگ؛ مدرسه ای که محل امنی و جولانگاهی برای معتادان و سارقان قدیمی ترین بازار شهر برازجان تبدیل شده و باعث نارضایتی بازاریان و کسبه این شهرستان شده است، مکانی مخروبه که با بلاتکلیفی کامل رها شده است.

مدرسه مذکور پشت بازار سرپوشیده، (فروشگاه تعاونی فرهنگیان قدیم) برازجان واقع شده و جدا از خسارت هایی که به تاسیسات محل کسب و معابر عمومی بازار وارد کرده است، آهن آلات درب و پنجره، شیرآلات و وسایل قدیمی این مدرسه که شاید میلیونها تومان قیمت داشته نیز توسط سارقان به سرقت رفته، در صورتی که با سرمایه فروش آهن آلات‌ و وسایل این مدرسه مخروبه می توان هزینه ترمیم و نگهداری ده ها مدرسه در سال تحصیلی جدید را تامین کرد.

بارها گزارش دزدی وسایل و این مزاحمتها و هدر دادن سرمایه ملی به آموزش پرورش اطلاع داده شده ولی تاکنون هیچ اقدام بازدارنده ای انجام نشده است، از ریاست اداره آموزش و پرورش درخواست پیگیری را داشته و به شکوائیه کسبه و بازاریان در خصوص جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی که در دستان آموزش و پرورش بوده رسیدگی شود.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader