true

ویژه های خبری

true
    امروز یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ؛ من نمی گویم تلاش و برنامه ریزی شهرداری برازجان و اجرای پروژه های عمرانی در حد شهرداری بوشهر باشد که البته باید باشد، اما طولانی شدن آسفالت کردن یک خیابان کوچک نیز حدی دارد.
به گزارش دشتستان بزرگ، اگر شهرداری آسفالت ندارد تا خودمان صحبت کرده، ضمانت کرده و از شهرداری آبپخش برای مدتی مقداری آسفالت قرض بگیریم و یا با دهیاری روستای حسن آباد رایزنی کنیم تا شهردار برازجان برای آسفالت معابر از ایشان راهنمایی و مشورت بگیرد، چرا که برای بهسازی کوچه ها دست به آسفالت خوبی دارد.

حتی اگر واقعا وضعیت اتمام این پروژه آن قدر وخیم بوده و برای قدوسی کار بسیار سختی شده است، بین خودمان می ماند به کسی هم نمی گوییم، اما می توان با دهیار روستای دهنو نیز هماهنگی کرده و برای اتمام این پروژه از ظرفیت وی و ماشین آلاتی که در اختیار داشته استفاده شود.
بنشینیم و دعا کنیم به گوش شهردار بوشهر نرسد که بیش از یک ماه خیابانی را در برازجان برای بهسازی آسفالت بسته اند، چرا که در بوشهر به صورت هفتگی تمامی خیابان های سطح شهر طبق جدول زمان بندی انجام شده در طول سال بهسازی آسفالت شده و هیچ گونه ادعایی نیز در این زمینه ندارند، دلخوشی و انتظار تقدیر از عملکرد شهردار را نیز ندارند، البته بعید نیست که شهردار متخصص برازجان برای همین مسئله نیز انتظار قدردانی و تشکر داشته باشد.
اگر قدوسی روزی ده متر از این خیابان را آسفالت کرده بود، این خیابان که هیچ، آسفالت تمامی خیابان های برازجان نیز تمام شده بود، مگر مابقی شهرداری ها در استان بوشهر آسفالت خیابان های خود را بهسازی نمی کنند؟!
اگر بخواهند این گونه کار کنند که صدای مردم در آمده و سنگ روی سنگ بند نمی شود.
کسبه مغازه های این خیابان نیز در سال جدید با توجه به اقدام قابل تامل آقای شهردار خیری از مغازه خود ندیده و اگر با دستفروشی در یکی از خیابان ها نیسانی خربزه آورده و میفروختند، سود بیشتری کرده بودند، یا حداقل کرایه مغازه و پول کارگران خود را پرداخت کرده تا این گونه متضرر نشوند.
بنابراین از قدوسی خواهشمندیم، یا دیگر خیابانی را بهسازی نکند، یا اگر قصد اجرای مجدد چنین برنامه ای را در خیابانی دیگر دارد، فکری اساسی به حال مردم این شهر نیز داشته باشد، نه اینکه خیابان را ببند، آسفالت را بردارد و پر از سنگ ریزه کند.
اجرای هر پروژه ای در هر شهری زمانی تاثیرگزار خواهد بود که رضایت شهروندان را نیز به دنبال داشته باشد.
در پایان خطاب به تمامی مسئولان دشتستانی عرض کنم که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، باید از مسئولان، کار جدی و واقعی مطالبه شده و تلاش کنید تا آنها را از کار نمایشی برحذر بدارید.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader