true

ویژه های خبری

true
    امروز چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳
اختصاصی دشتستان بزرگ/ پیگیری یک سوژه؛

دشتستان بزرگ: ابتدای فروردین ماه امسال بود که شهرداری برازجان خیابان ۵۰ متری این شهر که یکی از مهمترین و اصلی ترین خیابانهای برازجان محسوب می شود را شخم زده و مشغول به زیرسازی آن برای آسفالت شد و مقرر شد که این پروژه تا اواخر فروردین و یا حداکثر اوایل اردیبهشت به پایان برسد،اما بعد از گذشت دوماه و با پایان خرداد ماه، گویا جناب شهردار موفقیتی در اتمام پروژه نداشته است. چرا که آسفالت این خیابان که هیچ، زیرسازی آن نیز به اتمام نرسیده و این سوال ایجاد می شود که تا چندماه دیگر باید منتظر ماند تا شهرداری دومین شهر استان، از پس آسفالت یک خیابان آن هم نصف یک خیابان، برآید؟!

به گزارش دشتستان بزرگ، حدود یک ماه پیش مطلبی در پایگاه خبری دشتستان بزرگ منتشر و از عملکرد شهرداری برازجان در روند اجرای آسفالت خیابان ۵۰متری نقد شد، در قسمتی از متن این مطلب نیز آمده بود؛ اگر قدوسی روزی ده متر از این خیابان را آسفالت کرده بود، این خیابان که هیچ، آسفالت تمامی خیابان های برازجان نیز تمام شده بود.

پس از انتشار این مطلب، شهرداری برازجان نیز بلافاصله و در واکنش به انتشار نقد منتشر شده در پایگاه خبری دشتستان بزرگ، اقدام به برگزاری تور رسانه ای با حضور جمعی از خبرنگاران جهت بازدید از پروژه اجرای آسفالت خیابان ۵۰ متری کرده و مرتضی قدوسی نیز وعده داد: حداکثر ۲۰روز آینده آسفالت ریزی این پروژه انجام خواهد شد و پس از آن نیز حد جنوب بلوار سعادت در ۵۰متری انجام می شود.

از همان ابتدا که قول زمان حداکثری ۲۰ روزه ی آقای شهردار در رسانه ها منتشر شد، امیدی به اتمام آن ظرف ۲۰ روز را نداشته اما از آنجا که، به شهردار متخصص برازجان برای اتمام آسفالت این خیابان پیشنهاد همکاری با برخی از دهیاری ها را داده بودیم، امیدوار به اتمام آن ظرف یک ماه اخیر و وعده ۲۰ روزه قدوسی بودیم لیکن حال که بیشتر از ۲۰ روز گذشته و آسفالت به اتمام نرسیده گویا امید های ما نیز به اشتباه بوده است.

گویا شهرداری از آسفالت این خیابان عاجز مانده و نهادی که باید به رضایت شهروندان توجه ویژه ای داشته باشد، اکنون نارضایتی بسیاری از شهروندان برازجانی و کسبه این خیابان را به دنبال دارد.

همان طور که در گذشته نیز اشاره شده بود، اگر شهرداری آسفالت ندارد تا خودمان صحبت کرده، ضمانت کرده و از شهرداری های دیگر شهرستان و یا حتی دهیاری ها مقداری آسفالت قرض بگیریم تا بلکه پروژه آقای شهردار جمع شود!

مجددا از قدوسی خواهشمندیم، یا دیگر خیابانی را بهسازی نکند، یا اگر قصد اجرای مجدد چنین برنامه ای را در خیابانی دیگر دارد، فکری اساسی به حال مردم این شهر نیز داشته باشد، نه اینکه خیابان را ببندد، آسفالت را برداشته و اجرای آسفالت آن را به اتمام نرساند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader