true

ویژه های خبری

true
    امروز یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: فرماندار دشتستان ضمن هشدار به مدیران این شهرستان در خصوص برگزاری برنامه های اربعین شهدای خدمت و انتخابات پرشور، گفت: با توجه به‌ فرارسیدن فصل تابستان، دستگاه هایی مانند برق و آب تلاش خود را بیشتر کرده تا با حداقل چالش، این شرایط طی و به روال عادی برسد.

به گزارش دشتستان بزرگ، احمد بنافی افزود: ویژه برنامه خاصی جهت بزرگداشت اربعین شهدای خدمت در شهرها و روستاهای سراسر شهرستان خواهیم داشت، همچنین با توجه به پیش بینی اختلالات احتمالی که ممکن در حوزه زیرساخت ارتباطات، آب و برق صورت گیرد، اکیپ تعمیرات خود را به صورت عملیاتی نگه داشته و مجموعه برق تلاش کند که به هیچ وجه قطعی برق در روز انتخابات نداشته باشیم، مجموعه های درمانی و بیمارستانی نیز آمادگی کامل را در خود ارتقا دهند.

وی خاطر نشان کرد: بعد از برپایی انتخابات نیز دستگاه های اجرایی شهرستان برای تشکیل کمیته برنامه ریزی، آمادگی داشته باشند.

عالی‌ترین مقام دولت مردمی در دشتستان با اشاره به گرم شدن هوا، اظهار داشت: در این ایام به دلیل خشک شدن پوشش‌های گیاهی و افزایش دما، احتمال وقوع آتش‌سوزی وجود دارد لذا دستگاه هایی مانند منابع طبیعی و دهیاری ها و… که در اطفای حریق دخیل بوده برنامه ریزی لازم را داشته و از آتش سوزی جلوگیری شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشتستان نیز در این نشست ضمن انتقاد از عملکرد ضعیف برخی از دستگاه‌های اجرایی جهت برگزاری پرشور انتخابات گفت: برخی از دستگاه ها نصب بنر جهت حضور پرشور در انتخابات را انجام نداده و کلیپ دعوت به حضور تولید نکرده اند.

مصطفی بارگاهی افزود: مدیران ما باید خودشان در راستای دعوت به انتخابات، پیشگام باشند اما متاسفانه برخی از آنان منتظرند ما به آنها زنگ زده و از آنها بخواهیم.

وی ادامه داد: هیچ دستگاهی حق اجرای احکام تنش زا نداشته و دیگر در این خصوص تذکر نمی دهیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشتستان خاطر نشان کرد: متاسفانه روز گذشته نیز قطع انشعاب آب را داشته ایم که میطلبد، مدیران آب باید اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی افزود: روز پنج شنبه آئین اربعین رئیس جمهور شهید برگزار می شود و روز جمعه نیز برای برگزاری انتخابات باید سر ساعت حضور داشت و برنامه ریزی به نحوی انجام شود که فردای انتخابات هیچ اختلالی در خدمت رسانی به مردم وجود نداشته باشد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader