true

ویژه های خبری

true
    امروز سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: موسس باشگاه فوتبال پارس برازجان از لزوم حمایت بیشتر و پیوسته از این باشگاه خبر داد و گفت: در مجموع ۸۰۰ نفر از فعالیت های ورزشی ما بهره میبرند، وقتی داریم کار به این بزرگی را انجام می دهیم که تاثیر فراوانی در نگرش و تأثیرگذاری دشتستان در سراسر کشور خواهد شد به دنبال حمایت های مقطعی نبوده و حمایت های پیوسته را نیاز داریم، اگر بخواهیم در محیط دولتی مستاجر بمانیم با تغییر مدیریت ها ممکن است که به بن بست برسیم، به همین دلیل به دنبال حمایت های بیشتر در سطح شهرستان هستیم.

مزدک گودرزیان در نشست با خبرنگاران افزود: توقعات ما بیشتر و فراتر از این است، در شورای شهر برازجان ۵۰۰ میلیون تومان از بودجه جهت حمایت تصویب شد اما تاکنون ریالی از آن دریافت نشده است، نامه نگاری شده و نامه ها سه بار در شورای شهر گم شده است، در فرمانداری نامه های ما وتو شده است، زمین چمن کرایه، خوابگاه کرایه و هیچ گونه همکاری در اختیار گذاشتن فضاهای ورزشی به ما وجود ندارد، مجموعه ما مرده بود که آن را احیا کرده ایم، از ابتدا آباد نبوده و تمام این مدت آموزش و پرورش از فضای ما استفاده برده است.

وی ادامه داد: به دنبال دریافت کمک هزینه یک سفر نیستیم، به دنبال اسپانسر هستیم، ما یک روز از این ورزش رفته اما می‌خواهیم بستری را ایجاد کنیم که به یادگار بماند.

موسس و مالک باشگاه فوتبال پارس برازجان خاطر نشان کرد: به دنبال نگاه های بزرگ و کلان هستیم، با تمام فرمانداران جلسه داشته و صدای خود را به همه رسانده اما دریغ از نگاهی که باید برای ما وجود داشته باشد، اگر صحبت از مسائل فرهنگی و اجتماعی داریم حوزه ورزش نیز حوزه ای بوده که تمامی شعارها را می توان عملیاتی کرد.

موسس آکادمی پارسه برازجان نیز گفت: کار سختی بود اما خودمان را باور کردیم، نتایجی که حاصل شده نیز هدفمند بوده است، امسال سه تیم داریم و برای دفاع از آبروی خود می رویم، انتظار داریم مسئولان نیز نگاه ویژه ای به ما داشته باشند، شاهد افتخارات خوبی بوده ایم.

وی افزود: سمفونی ما کامل شده و دوست داریم کارتن فوتبالیست ها را به واقعیت تبدیل کرده باشیم، مجموعه امکانات منسجمی را بعد از زحمات فراوان ایجاد کرده و نتیجه را می بینیم، همه با عشق مجموعه را نگه داشته و قدر زحمات با مبلغی که همکاران دریافت کرده همخوانی نداشته اما فداکاری می شود،


غلامرضا دلگرم افزود: ورزش درآمدی ندارد، مجبوریم سر بسته صحبت کنیم و نمی توان جزئیات را بگوییم، اجاره ای که پرداخت می کنیم بر اساس سازه هایی محاسبه شده که خود ما ایجاد کرده ایم، شخص محوری را می بینیم، تنها دغدغه مدیر کل، بازرسی است، می گوید بازرسی ایراد می گیرد، دنبال حاشیه نیستیم و باشگاه پارس هر کمکی که بگیرد برای بچه های این شهر است.

وی اظهار داشت: ۵۰۰ میلیون را به ما قول دادند می خواستیم مینی باس بگیریم، اما کمک های مقطعی زمان فینال ارزشمند بوده و در دو سه سال اخیر و فقط در حد بازی فینال بوده است.

دلگرم ادامه داد: روی پای خود ایستاده و بنگاه های کوچک ایجاد کرده تا درآمد زایی کنیم اما تا کی می توانیم از خود هزینه کنیم، به بقیه یک میلیارد یک میلیارد هزینه داده شده و نتیجه ای نگرفتند به ما که هیچ هزینه ای ندادند، امسال حدود ۴ میلیارد تومان هزینه دادیم.

موسس آکادمی پارسه افزود: سیستم ما با سختی بزرگ شده و بودجه را با خون دل تامین می کنیم، کیفیت نیز داشته و کار ما بسیار بزرگ است، چرا از بچه های بومی در تیم ها استفاده نمی شود، تا حالا سر ما در لاک خود بوده اما درجا زدن چه فایده دارد؟ زیر ساختی عمل کنید، کمک کنید در قالب همان کمک شورایی که کمک نشد، حداقل یک مینی بوس داشته باشیم، برای بقاء هستیم و تا زمانی که بازیکنان ما نتیجه بگیرند امید داریم، سه تیم کشوری داریم که در تاریخ استان بوشهر بی سابقه است.

مدیر مدرسه فوتبال پارسه برازجان نیز در این نشست گفت: سال ۹۹ فعالیت مدرسه پارسه را آغاز کردیم و در سال دوم با استقبال بسیار زیاد روبرو شده و انتخاب معلمان را با وسواس انجام دادیم، همه مدارس دوستان ما بوده اما بهترین معلمان سطح شهر را داریم، در متوسطه اول چند مدرس دانشگاه و تیزهوشان نیز داریم، بنابراین یک مجموعه علمی خوب فراهم شده و برای اولین بار در شهرستان اولین هنرستان تربیت بدنی را در مهرماه افتتاح می کنیم.

 

علی روزبه ادامه داد: در سال تحصیلی فعلی دانش آموزان ما مقام های برتر شهرستان را کسب کرده و چون ادعا می کنیم پارسه مدرسه زندگی است، برنامه های بسیاری نیز برای این موضوع داریم، در طول سال صرف صبحانه سالم را روی چمن مدرسه شاهد بوده و در زمینه شعارهای اخلاقی در صبحگاه نیز موضوعات مختلف را مطرح می کنیم.

وی افزود: در مدرسه پارسه بنای علمی گذاشته و انصافا در پارسه موضوع پول گرفتن و نمره دادن وجود ندارد، در آموزش سخت گیری شده و تخفیفی در آموزش نباید داده شود، هفده سال سرگروه آموزشی شهرستان بوده و در دورترین مدارس نیز با کمیت و کیفیت کامل کار آشنا شده ام، تنها معلمی از استان هستم که اسم من پشت کتاب ها به عنوان مولف کتاب های درسی آمده است.

مدیر مدرسه پارسه برازجان خاطر نشان کرد: دانش آموزان پارسه باید درس خوانده تا نمره بگیرند، دانش آموز بر اساس بنیاد علمی جلو رفته و معلمان ما نیز بی نظیر هستند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader