true

ویژه های خبری

true
    امروز یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳
اختصاصی دشتستان بزرگ/ نامه سرگشاده جمعی از اهالی ورزش دشتستان، به مسئولین؛

دشتستان بزرگ: جمعی از ورزشکاران دشتستانی با ارسال نامه‌ای سرگشاده به پایگاه خبری تحلیلی دشتستان بزرگ، خواستار پیگیری مشکل قطعی برق سالن‌های ورزشی این شهرستان شدند.

به گزارش‌ دشتستان بزرگ، متن این نامه بدین شرح است؛

مشکلات ریز و درشت ورزش همچنان در بزرگترین شهرستان استان بوشهر ادامه دارد، آنقدر مشکل وجود داشته که تقریبا دیگر امیدی نیز برای برطرف کردن آنها وجود ندارد، نه پولی وجود داشته و نه اعتباری برای ورزش در دشتستانی که در سطح کشور حرف برای زدن دارد.

حال به علت عدم پرداخت هزینه های برق سالن های ورزشی (حدود ۱۵۰ میلیون تومان) برق سالن ها قطع شده و با توجه به شرایط گرمای هوا، فعالیت های ورزشیِ سالنی ورزشکاران تا اطلاع ثانوی در دشتستان بزرگ، خاتمه یافته است.

مگر ورزشکاران در دشتستان مورد تمسخر اداره ورزش یا اداره برق بوده که تاکنون این مبلغ ناچیز پرداخت نشده و در نهایت برق سالن ها قطع شده است؟
متاسفانه ما بازیچه دست شده ایم، نه مدیری پیگیر حقوق ما بوده و نه کسی فریاد و دغدغه ما را می شنود.

برق سالن‌های ورزشی نیز قطع شده تا تعجب آن برای ما وجود داشته باشد، شاید نیز ما اشتباه کرده ورزشکار شده و با فراموشی آن باید عطای ورزش را به لقایش ببخشیم.

به طور کل نقش ورزش و جوانان در احقاق حقوق ورزشکاران و در مجموع، رسیدگی به مشکلات ورزشکاران چیست؟

آیا واقعاً مشکلات قطعی برق تنها مخصوص ورزشکاران در دشتستان بوده یا در واقع همه ی آنهایی که در شهرستان و استان بوشهر، برق دزدی داشته نیز پیگیری می شوند؟

به نظر می رسد زدن فیوز و قطعی برق اماکن ورزشی برای متولیان ادارات ورزش و برق موضوعی بسیار ساده بوده و به راحتی آب خوردن این کار انجام می شود، ابتدا اینکه چرا ورزش باید بدهی ۱۵۰ تومانی به برق داشته باشد؟ اگه ورزش چنین مبلغی را در دست نداشته نیز باید فاتحه این شهرستان را خوانده و خرمای آن را به اداره برق و ورزش نیز تعارف کرده تا دست خالی از مراسم تشییع ورزش این شهرستان نرفته باشند.

قطعا، قطعا و قطعا نیز آنهایی که برق سالن ها را قطع کرده لنگ این مبلغ نیز نیستید!

با تشکر
ضمن سپاس از رسانه دشتستان بزرگ

جمعی از ورزشکاران

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader