true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳
امام جمعه دشتستان در نشست شورای فرهنگ عمومی مطرح کرد:

دشتستان بزرگ: امام جمعه دشتستان در نشست شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: باید برای پیروزی در جنگ‌های نظامی و … آمادگی وجود داشته باشد تا بر دشمن پیروز شویم، دشمن کودک کش بوده و دچار استیصال شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن مصلح ضمن بیان اینکه در همه توطعه های دشمن، خدا با ما بوده و امید است حق بر باطل پیروز شود، افزود: اگر پای جهاد تببین باشد تشکل های دینی، موکب ها و هیئت ها پای کار هستند، برای جمع آوری کمک های مردمی نیز نیاز به تلاش است، از جبهه مقاومت باید دفاع کرده و بسیاری از بانوان در برازجان نیز پول یا طلا را برای کمک به این امر اهدا کرده و بازار ما در کنار کشاورزان و … باید پای کار باشند، باید دست یاری داده و به رزمندگان جبهه مقاومت کمک کنیم.

وی ضمن بیان اینکه باید پشتیبانی خوبی از جبهه مقاومت داشته باشیم خاطر نشان کرد: اولویت امروز ما دفاع از مردم مستضعف فلسطین بوده و سرنوشت ما با هم گره خورده است، دشمن و استکبار با تمام توان و قدرت به میدان آمده است، ما نیز اگر موفق شویم دشمن را همیشه شکست خواهیم داد.

امام جمعه دشتستان تصریح کرد: تشکل های ما نیز باید برای ایجاد شور در جامعه و اجرای کارهای فرهنگی برنامه ریزی خوبی داشته و در تمام طول سال فعالیت کنند، ما نیز باید از هر ظرفیتی برای کمک به آنها استفاده کنیم.

مصلح افزود: باید از ظرفیت های ملی استفاده، رزمایش برگزار کرده و در بسیاری از برنامه ها همان طور که مردم همراه ما هستند باز نیز در کنار ما باشند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader