true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳
فرماندار دشتستان در نشست شورای اداری تاکید کرد:

دشتستان بزرگ: فرماندار دشتستان گفت: رژیم صهیونیستی به ارکان جمهوری اسلامی حمله کرد تا معادلات را برهم زند اما چون یک ابر مرد و یک اسطوره بزرگ، رهبری ما را داشت، معادلات دشمن به هم خورد، دشمن به دنبال حذف فیزیکی مقاومت بود اما به هدف خود نرسید.

به گزارش دشتستان بزرگ، احمد بنافی در نشست شورای اداری دشتستان اظهار داشت: دستگاه های خدمت رسان در طرح نیلفروشان باید آماده باش کامل داشته باشند، اگر مدیری کوتاهی کند، نباید انتظار داشته باشد، تنبیه نشود، اگر لیست کشیک تا امروز تحویل داده نشود با مدیر متخلف برخورد می کنیم.

وی اضافه کرد: طرح پشتیبانی از محور مقاومت نیز به خوبی مورد توجه قرار گیرد، صمت، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی می توانند نذورات مردم از جمله خرما را برای کمک جمع آوری کنند، در راستای خدمت رسانی به مردم، نباید لحظه ای به حاشیه فکر کرد و رضای پروردگار و مردم را در تمام شرایط مد نظر قرار داد.

فرماندار دشتستان اذعان داشت: مردم انتظار زیادی ندارند، اگر نمی توانید کاری کنید با زبان نرم به مردم پاسخگو باشید، گله مندی وجود داشته که حضور مسئولین ما در نماز جمعه واجب است، میزهای خدمت که در مصلی شکل گرفته خوب بوده اما کفایت نمی کند، حضور خود مدیران لازم است.

بنافی تصریح کرد: از دوره تنش آبی عبور کرده اما باید تلاش کرد تا مجدد وارد این دوره نشویم، وضعیت ساماندهی در بازار نیز جای تشکر دارد، افاغنه نمی توانند در حوزه مغازه ها و اصنافی که مواد غذایی توزیع می‌کنند، حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: ساماندهی فعالیت افاغنه مطالبه عمومی بوده که همه دستگاه ها باید اهتمام جدی به آن داشته باشند، نگویند به ما ربطی ندارد، این موضوعات در دستور کار فرمانداری است لذا باید به طور دائم توسط مسئولین به عنوان مطالبه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه آبرسانی مشکلی ایجاد شد که پیگیری کردیم و از نماینده محترم نیز جهت مرتفع سازی آن کمک خواستیم، ایشان نیز تمام تلاش خود را داشته و با رایزنی با مسئولین در استان فارس و نماینده آن استان، نتیجه لازم را گرفت، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی کمک کرده و پیگیری لازم را داشتند تا نتیجه مطلوب حاصل شد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader