true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: فرماندار دشتستان در نشست شورای اداری اظهار داشت: پاییز پر بارشی را پیش رو داشته، لذا باید تمهیدات لازم جهت پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی اندیشیده شود.

 

به گزارش دشتستان بزرگ، احمد بنافی افزود: متأسفانه ما، برخی از اتفاقات از طریق حوزه رسانه مطلع شده و این خیلی بد است، فرمانداری باید در جریان جزئیات مسائل باشد، حتما رویدادهای محل کار حتی اگر خوب نباشد نیز در اسرع وقت به فرمانداری اطلاع داده شود، نه اینکه بعد از مدتها از طریق رسانه ها مطلع شده و دستگاه اجرایی نیز ما را در جریان قرار نداده باشد.

 

وی اضافه کرد: متاسفانه با شیب رو به کاهش برای اطلاع رسانی روبرو هستیم، اقدامات خود را منعکس کنید، برخی از دستگاه ها انگار هیچ اتفاق و کاری انجام نمی شود، متاسفانه برخی از دستگاه ها مانند حروف والی هستند، نوشته شده اما خوانده نمی شوند.

 

فرماندار دشتستان اذعان داشت: کمبود معلم در سطح ملی بوده اما ما باید آنچه در اختیار داریم را مدیریت کنیم بیشترین بهره‌وری از معلمان موجود را داشته و مدیرکل به ما قول داده اند که این کمبود را در آبان ماه، تا حدودی بهبود دهند.

دیدگاه ها

یک پاسخ به “برخی دستگاه‌های اجرایی مانند حروف والی، نوشته می شوند اما خوانده نمی شوند/ عملکرد برخی ادارات را از طریق رسانه‌ها مطلع می شویم”

  1. Saber.hajeb گفت:

    صحبت های جالبی بود، متأسفانه برخی از اداره ها فقط در جلسات و تصاویر رسانه ها هستند، نه کاری می کنند و نه باری از دوش مردم برداشته می شود، البته اداره های برعکس آن که به خوبی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند نیز کم نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader