true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ- مشتاقان ورزش سوارکاری و اسبدوانی کورس گنبدکاووس، عصر پنجشنبه شاهد برگزاری هفته نهم این مسابقات در شش دور مختلف با رقابت ۴۷ اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان در شرق استان گلستان بودند.

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از  ایرنا، این رقابت ها در مسافت های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۵۵۰ متر برگزار شد و در دور نخست که مخصوص اسب های ترکمن دو ساله کلاس maiden بود اسب گدرسن سجادی مقام اول را از آن خود کرد و اسب های جواهر میر و یکه نور به ترتیب دوم و سوم شدند.
در دور دوم رقابت اسب های دوخون سه ساله کلاس maiden برگزار شد که در انتها اسب کهربا اعتمادی زودتر از سایرین از خط پایان گذشت، اسب لیندا دوم شد و اسب گلدن چنس به عنوان سومی بسنده کرد.
اسب ماکان برنده دور سوم این هفته از مسابقات در گروه اسب های دوخون +۳ساله هندیکاپ کلاس ۲ بود و پس از وی، اسب های بابوی و شمیم به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.
مشتاقان ورزش سوارکاری در دور چهارم هفته نهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس شاهد رقابت اسب های دوخون دو ساله کلاس maiden بودند که با قهرمانی اسب داشقین همراه شد؛ در این دور عناوین دوم و سوم به ترتیب به اسب های پوا پوا و ویندا رسید.
دور پنجم مخصوص اسب های دوخون +۳ سال هندیکاپ کلاس ۴ بود که در آن اسب های سویلای، اریس و یاشار ۲ به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.
مستر واندرفول، ویلسون و تاوانتیا صاحبان عناوین اول تا سوم دور ششم در میان اسب های تروبرد +۳ سال هندیکاپ کلاس پنج بودند که با رقابت هفت راس اسب برگزار شد.
در پایان این هفته از مسابقات ۸۴۴ میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader