true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ– کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی هجومی تیم ملی مقابل یمن قابل تحسین بود. این تیم نشان داد برای جام ملت های آسیا در فاز حمله نیز برنامه های خاصی دارد.

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از ایرنا «علی جباری» روز جمعه  با شاره به پیروزی تیم ملی مقابل یمن اظهار داشت: شروع ایران در این مسابقات پر قدرت بود و این ارزشمند است. تیم ملی با نمایش خوب خود در این مسابقه برای تیم های دیگر آسیا خط و نشان کشید.
او افزود: همیشه در هر تورنمنتی اولین مسابقه اهمیت خاصی دارد. در این دوره از جام ملت های آسیا مشاهده کردیم کوچک ترین غفلت می تواند افسوس بزرگی را به همراه داشته باشد همان طور که استرالیا در میان تعجب همگان مغلوب اردن شد و شگفتی بزرگی رقم خورد.
جباری خاطرنشان ساخت: بازی هجومی تیم ملی قابل تحسین بود و آن ها نشان دادند برای جام ملت های آسیا در فاز حمله نیز برنامه های خاصی دارند و می توانند با استفاده از بازیکنان خوبی که در خط هافبک و حمله حضور دارند خطرناک و زهردار باشند.
پیشکسوت فوتبال ایران درباره بازی دوم ایران برابر ویتنام گفت: رقیب دوم ایران در جام ملت های آسیا فراتر از آن چیزی بود که تصور می کردیم و عملکرد بسیار خوبی مقابل عراق داشت و اگر کمی شانس با آن ها یار بود هرگز در این مسابقه شکست نمی خوردند.
او تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی باید بازی با یمن را فراموش کنند و به فکر بازی های بعدی باشند. ویتنام شاید روی کاغذ حریف چندان سختی برایمان نباشد اما باید توجه داشته باشیم این تیم در ضد حمله خطرناک است و اگر دست کمشان بگیریم ممکن است برایمان دردسرساز شود. هر چند پیش بینی می کنم بازهم ایران با قاطیعت به پیروزی و سه امتیاز کامل مسابقه برسد.
بازیکن اسبق تیم ملی با بیان این که دوست دارم تیم ملی ایران به طلسم ۴۳ سال قهرمان نشدن ایران در جام ملت های آسیا پایان دهد اعلام کرد: آرزوی هر ایرانی است که تیم ملی کشورش در مهم ترین و بزرگ ترین تورنمنت ملی قاره آسیا به موفقیت برسد و من هم از صمیمیم قلب امیدوارم چنین اتفاق خوشایندی رخ داده و تیم ملی پیام آور شادی برای ۷۰ میلیون ایرانی باشد.
کاپیتان پیشین استقلال درباره شرایط این تیم گفت: تا کنون استقلال در نیم فصل بازیکنی جذب نکرده است. این تیم به جذب ۲ تا ۳ بازیکن نیاز دارد تا در نیم فصل دوم لیگ و لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد. استقلال شرایط خوبی دارد و وینفرد شفر هم زحمات زیادی می‌کشد اما در پست مهاجم، هافبک و مدافع به بازیکن نیاز دارید.
جباری در پایان گفت: امیدوارم حضور فرهاد مجیدی در استقلال مثبت باشد. فرهاد متعلق به باشگاه استقلال است و امیدوارم در این سمت جدید هم موفق باشد.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader