true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

بوشهر در زمینه اعتیاد جزو استان‌های سبز کشور است

مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری بیان کرد: بر این اساس با حمایت‌های مختلف خواستار این هستیم که امسال با افزایش شش درصدی سازمان های مردم نهاد در امر اعتیاد باشیم.
به گزارش دشتستان بزرگ؛ محمد بیرجندی صبح یکشنبه در کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: سازمان مردم نهاد یکی از بازوان توانمند در رفع مشکلات اجتماعی هستند چرا که با خوشفکری و سخت کوشی اعتقادشان بر حل مشکل است.

وی افزود: طبق سیاست‌های جدید اجرایی تلاش می‌شود در راستای بهبود وضعیت اعتیاد توسعه مشارکت های مردمی را شاهد باشیم. مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری بیان کرد: بر این اساس با حمایت‌های مختلف خواستار این هستیم که امسال با افزایش شش درصدی سازمان های مردم نهاد در امر اعتیاد باشیم. بیرجندی بیان کرد: بر این اساس از طرح‌ها و ایده‌های سازمان‌های مردم نهاد حمایت می‌کنیم و تاکنون در امر آموزش و توانمندسازی آنها کارهای خوبی صورت گرفته است. وی با بیان اینکه باید برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبود یافتگان اعتیاد داشته باشیم عنوان کرد: اشتغال یکی از این برنامه‌ها است که ما در نظر گرفته‌ایم و اعتبارات و منابع خوبی در این راستا در نظر گرفته‌ایم. مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری با بیان اینکه استان بوشهر در زمینه اعتیاد جزو استان های سبز کشور است گفت: باید این جایگاه حفظ و بهبود بیشتری بخشد. بیرجندی خاطرنشان کرد: در مسائل اجتماعی باید به یک تفاهم واحد برسیم که بتوانیم سیاست ها و برنامه ها را به خوبی اجرا کنیم.سوک

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader