true

ویژه های خبری

true
    امروز پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: استاندار بوشهر از پرداخت ۴۴۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در دشتستان خبر داد.

به گزارش دشتستان بزرگ؛ عبدالکریم گراوند در نشست جمع بندی دور سوم سفرهای شهرستانی خود در دشتستان، گفت: تاکنون ۴۴۶ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره و ارزان قیمت اشتغال روستایی در شهرستان دشتستان این استان به ۳۳۲ متقاضی پرداخت شده است.

وی گره گشایی از مشکلات مردم را از اولویت های کاری استانداری برشمرده و عنوان داشت: رفع دغدغه‌های مردمی مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و باید در حد توان و ظرفیت موجود در این مسیر گام برداریم.

استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت های کشاورزی در دشتستان، خاطر نشان کرد: دشتستان ظرفیت بسیار بالایی در حوزه کشاورزی دارد و باید از این ظرفیت‌ها به ویژه در ایجاد اشتغال پایدار استفاده و از هدر رفتن این فرصت ها جلوگیری شود.

گراوند ادامه داد: یکی از عوامل ایجاد اشتغال پایدار، اشتغال مبتنی بر کشاورزی مدرن است که امید داریم در دشتستان از این ظرفیت استفاده لازم به عمل آید.
وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت تقویت و توسعه صنایع فرآوری کشاورزی بدون تردید ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری پایداری مشاغل را به دنبال دارد.

عالیترین مقام دولت تدبیر و امید در استان با اشاره به لزوم راه اندازی صنایع فرآوری محصولات کشاورزی همچون گوجه فرنگی، گفت: با فعال شدن صنایع فرآوری گوجه فرنگی در این استان نگرانی در زمینه فروش محصول گوجه‌ کاران کاهش یافته از این رو راه اندازی ضرورت صنایع فرآوری برای سایر محصولات کشاورزی محسوس است.

گراوند ضمن تاکید بر ورود بخش خصوصی به این حوزه عنوان داشت: موانع حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در صنعت باید مرتفع شود تا بدون مشکل بتواند در زمینه‌های مختلف اقتصادی و صنعتی و تولیدی و …. سرمایه گذاری کنند.

وی ابراز داشت: تمام وعده‌هایی که در سفرهای شهرستانی به مردم داده‌ایم باید عملیاتی و اجرایی شوند و تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی و ستادی و مدیران عامل بانک‌ها موظف هستند تا حصول نتیجه نهایی پای کار باشند.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader