ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
---|---|---|---|---|---|---|
« آبان | ||||||
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت درج خبر:۱۰:۰۴
- بدون دیدگاه
دشتستان بزرگ: مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر با بیان اینکه استفاده از سامانه “سامد” به جای نوشتن نامه و ارائه آن به صورت کاغذی رسیدگی را شتاب میبخشد، از مردم اسن استان خواست تا درخواستهای خود را با استفاده از این سامانه مردمی ثبت کنند.
به گزارش دشتستان بزرگ؛ محمدحسین ستوده در گفتوگو با ایرنا بیان کرد: با توجه به اینکه در جمعآوری نامههای کاغذی و ثبت آنها احتمال خطای انسانی افزایش مییابد، مردم درخواستهای خود را از طریق سامانه مردمی ۱۱۱ ارائه کنند.
وی با اشاره به فعالیت مداوم سامانه سامد، ادامه داد: فرد در هر تماس با سامانه سامد ۶ دقیقه فرصت دارد تا مساله خود را به طور کامل توضیح دهد و مردم میتوانند درخواستهای خود در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر را در تماس با این سامانه بیان کنند.
ستوده اضافه کرد: هر فرد در پر ترافیکترین حالت بین پنج تا هشت دقیقه در صف انتظار برای اتصال تماس میماند و بلافاصله پس از پایان مکالمه کد رهگیری روی شماره همراه او ارسال میشود که تا پایان فرآیند میتواند نتیجه درخواست خود را پیگیری کند.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر با بیان اینکه این سامانه مردمی موظف به دریافت نامههای مردمی به رئیس جمهور است، اذعان کرد: در صورت ارائه نامه کاغذی چندین روز نیز صرف ثبت نامهها در سامانه میشود در حالی که هر تماس در همان موقع به ثبت میرسد و فرآیند ارجاع به دستگاه مربوطه و رسیدگی سریعتر انجام میشود.
وی اعلام کرد: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان بوشهر و یک روز پیش از آن در هر شیفت (۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و ۱۴:۳۰ تا ۲۱) ۲۰۰ نفر آماده پاسخگویی به تماسهای مردمی و ۱۰۰ نفر آماده پردازش این درخواستها هستند.
مدیرمل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر یادآور شد: در دور خست سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان بوشهر، حدود ۱۵ هزار نامه مردمی دریافت شد که ۱۰۰ درصد مورد رسیدگی قرار گرفت.
دیدگاه ها