true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳
اختصاصی دشتستان بزرگ/ تدبیر مسئولان استانی در مدیریت گرمای ۵۵ درجه برازجان؛

دشتستان بزرگ: کاروان امام حسین(ع) در روز هفتم محرم شاهد آغاز رسمی قطع آب در کربلا بودند، همه این فشارها برای تسلیم کردن امام حسین علیه السلام با بهره‌گیری از ناتوانی کودکان و بی‌تابی زنان بود.

به گزارش دشتستان بزرگ؛ حال اینجا برازجان بوده و امروز تاسوعای حسینی است، به واسطه مدیریت آب و فاضلاب، قطعی آب در کربلا را برازجانی ها در گرمای ۵۴ درجه تجربه کرده تا واقعه بی آبی در کربلا تداعی شده باشد، طی یک ماه اخیر برخی از محلات شهر برازجان روزهای بسیار گرمی را بدون آب گذرانده و رویداد چنین موضوعی، صدای بسیاری از مردم را در آورده است.

این که در ایام محرم آب روی مردم بسته شده جای بسی تعجب داشته و گلایه شهروندان برازجانی از اداره آبی که هیچ اطلاعیه ای در خصوص قطعی آب صادر نکرده نیز در گرمای شدید کاملا به حق بوده است.

جای بسی سوال است که اگر یکی از مدیران آب در سطح استان با مردم برازجان اختلاف دیدگاه و یا نظر داشته، چرا آب را روی مردم گرمازده این شهر قطع کرده و برخی از محلات برازجان از قطعی آب باید رنج ببرند؟

مگر برازجانی ها چه هیزم تری به مدیران در سطح استان فروخته که مشکل چند ساله قطعی آب در این شهر برطرف نمی شود؟
برازجانی که همواره مورد بی مهری برخی از مدیران دستگاه های اجرایی در سطح استان قرار گرفته و بی توجهی به اهالی این شهر، تکرار، تکرار و تکرار می شود.

دیدگاه ها

یک پاسخ به “آب را قطع کنید!”

  1. ناشناس گفت:

    ان شاءالله اقا امام زمان حق مظلوم رو از …..میگیره در هر پست و مقامی ک باشن
    خدا ب دادتون برسه اون روز ما که نمیگذریم ازتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader