true

ویژه های خبری

true
    امروز پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر گفت: در اثر مسمومیت با گاز کربن مونواکسید در شهرستان گناوه چهار نفر مصدوم شدند.

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از مهر، سید حسین موسوی  گفت: دشیب طی تماس با اورژانس مبنی بر مسمومیت با گاز کربن مونواکسید در شهرستان گناوه، توصیه‌های لازم توسط کارشناس مرکز ارتباطات ۱۱۵ آغاز و تیم عملیاتی اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر افزود: پس از ارزیابی صحنه توسط همکاران عملیاتی اورژانس در محل حادثه مشخص شد، چهار نفر دچار مسمومیت با گاز کربن مونواکسید شده‌اند.

وی تصریح کرد: تیم عملیاتی اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی و حمایتی در محل حادثه و بهبود حال سه نفر از مصدومین، یک مصدوم را به بیمارستان امیرالمؤمنین شهرستان گناوه انتقال دادند.

وی بیان کرد: از «امیر عرب» و «علیرضا یوسفی»، تیم عملیاتی حاضر در این عملیات کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی با تأکید بر اینکه استفاده هم‌زمان اسپری‌ها از جمله برف شادی و عوامل آتش‌زا در کنار فشفشه و سایر مواد محترقه خطرناک و باعث آتش‌سوزی می‌شود خاطرنشان کرد: استفاده بیش‌ازحد از برف شادی در فضای بسته نه تنها خطر آتش‌سوزی را در بر دارد بلکه موجب مشکلات و عوارض فراوانی از جمله اختلالات پوستی، سوزش چشم و گلو، مشکلات قلبی تنفسی و مسمومیت می‌شود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر گفت: اگر هنگام استفاده از برف شادی، شما یا اطرافیانتان احساس ناراحتی کردید، به فضای باز نقل‌مکان کنید و در معرض هوای آزاد قرار گیرید.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader