true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

 

دشتستان بزرگ : نایب رییس شورای اسلامی بوشهر از گلایه منوی مردم از وضعیت ترافیک کامیونها در ورودی شهر، خیابان طالقانی و ازدحام درب گمرک و اداره بندر خبر داد.

 

به گزارش دشتستان بزرگ ، حیدر رفاهی نائب رییس شورای اسلامی بوشهر ظهر امروز در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا، اظهار داشت: تخریب بدون مجوز مدرسه عصمت در آستانه سال تحصیلی جدید در حالی که شهر بوشهر با کمبود مدرسه مواجه بود، باعث نگرانی شهروندان بوشهری شد.

 

وی افزود: خوشبختانه با اقدام جهادی و انقلابی مسوولین استان، بویژه اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس این مدرسه را برای سال تحصیلی جدید آماده کردند و در روز اول مهر مدرسه افتتاح و بازگشایی شد که این کار ارزشمند قابل تقدیر و قدردانی است.

 

رفاهی با انتقاد از وضعیت ترافیک کامیونها در ورودی شهر و خیابان طالقانی و ازدحام درب گمرک و اداره بندر، گفت: شهروندان مکررا تماس گرفته و از وضعیت موجود گلایه‌مند هستند. این کامیونها علاوه بر ترافیک، باعث آسیب رساندن به تاسیسات شهری می‌شوند، که انتظار داریم اداره بندر، گمرک و پلیس راهور تعمهیداتی اتخاذ کنند و یک ساماندهی ایجاد نموده که از این شرایط خارج شویم.رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا در پایان خواستار تعیین تکلیف خیابان غذا، پروژه ساحل‌سازی در اراضی ۶۰ متری رهاسازی شده در حریم دریا و ساماندهی جمعه‌بازار شد

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader