true

ویژه های خبری

true
    امروز شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

 

یکهزار میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد

دشتستان بزرگ – فرمانده مرزبانی استان بوشهرگفت: توقیف ۶ شناور لنج حامل کالای قاچاق در سواحل استان بوشهر در قالب چهار عملیات نیروهای مرزبانی منجر به کشف یکهزار میلیارد ریال انواع کالای قاچاق شد.

 

به گزارش دشتستان بزرگ ، سرهنگ عبدالله خسروی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کالاهای کشف شده شامل لوازم خانگی، تجهیزات صنعتی، بی‌سیم دستی، لوازم پزشکی و آزمایشگاهی، پوشاک و دیگر محموله‌های ضد فرهنگی است.

 

وی با اشاره به معرفی ۱۴ متهم در این عملیات‌ها به دستگاه قضایی استان بوشهر افزود: همچنین در یک ماه اخیر ۷۲ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سواحل و مرز دریایی خلیج‌فارس حوزه آب های سرزمینی این استان به ارزش ۲۱.۶ میلیارد ریال کشف شد.

 

خسروی یادآور شد: استیفای حقوق مرزنشینان و ساحل‌نشینان از اولویت برنامه‌های مرزبانی است .

 

فرمانده مرزبانی استان بوشهر اضافه کرد: مرزبانان در خدمات‌رسانی به مردم در بخش‌های گوناگون از هیچ کوششی دریغ و فروگذاری نمی‌کنند.

 

سرهنگ خسروی ادامه داد: نیروهای مرزبانی در همه سواحل و مرز دریایی و اعماق مختلف خلیج‌فارس حضور شبانه‌روزی دارند و با هرگونه تخلف از جمله قاچاق برخورد می‌کنند.

 

وی برخورد با صید غیرمجاز آبزیان در خلیج‌فارس به روش ترال را از دیگر ماموریت‌های مرزبانی استان بوشهر برشمرد و گفت: در این رابطه شناورهای متخلف شناسایی و توقیف شده است

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader