true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳
جانشین فرمانده سپاه جواد الائمه دشتستان در نشست شورای اداری:

دشتستان بزرگ: جانشین فرمانده سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان گفت: کارهای فرهنگی و اجتماعی درون شهر، از جمله اهمیت حضور مردم در نماز جمعه و شکوه برگزاری آن، موضوعی است که همه ما نسبت به آن غافل می شویم.

به گزارش دشتستان بزرگ، سرهنگ ستار یحیایی در نشست شورای فرهنگ عمومی دشتستان اضافه کرد: نماز جمعه، نماز جماعت و حج، سه اجتماع بزرگ در اسلام محسوب می شود و از این بین نماز جمعه دارای اهمیت بیشتری می باشد، قلب فرهنگی هر شهر نماز جمعه بوده و عامل ایجاد وحدت می باشد، نماز جمعه نماد همدلی بوده و دشمن شکن است، پشتوانه انقلاب بوده و ثمره خون شهداست، اهمیت بسیار زیاد نماز جمعه بر همه ثابت شده است.

جانشین فرمانده سپاه جواد الائمه دشتستان ادامه داد: برپایی نماز جمعه در دشتستان وضعیت بهتری نسبت به سراسر شهرستان های استان دارد، هر وقت کارها مردمی شد، اثر و حضور آن نیز بیشتر می شود، می توان به وسیله تبیین با مخاطبین خود ارتباط گرفته و مردم بیشتری را برای حضور در نماز جمعه تشویق کرد، موکب داران تلاش برای حضور بیشتر مردم در نماز جمعه را جز وظایف خود در نظر بگیرند.

سرهنگ یحیایی افزود: از ظرفیت خوب مدارس باید استفاده شده و برای حضور در نماز جمعه تبلیغ شود، به پاس جمعه نصر حضرت آقا، تمام اقشار از جمله هیئت های مذهبی را باید پای کار کشانده و دلسوزان، بازاریان، اصناف، بسیج، شورا ها و دهیاران نیز حضور یافته و تلاش کرده تا مردم نیز حضور بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: بعد از عملیات وعده صادق۲، رزمایشی بسیار بزرگ با حضور حضرت آقا در مصلی نماز تهران برگزار شده که تاثیر بیشتری نسبت به وعده‌ صادق ۲ داشت.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader