true

ویژه های خبری

true
    امروز جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳
هشدار نماینده دشتستان به داوطلبان شوراها:

دشتستان بزرگ: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهرستان ما نباید در دام سیاست گذاری ها افتاده و روند تغییر دولت نیز مانع خدمت رسانی به مردم نشود، تحولات نباید اثری در معیشت مردم نیز داشته باشد تا روند خدمت در شهرستان دشتستان و استان بوشهر دچار مانع نباشد.

ابراهیم رضایی در شورای اداری و در جمع مسئولین دشتستان افزود: در تغییر دولت ها ممکن است برخی مدیران انگیزه خود را از دست داده‌اند که باید مانند قبل با انگیزه کار خود را ادامه داده و انتظار داریم مدیران مانند گذشته نسبت به مشکلات مردم پاسخگو باشند، ما هم بتوانیم روی مسائل مردم تمرکز بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: در حوزه مدیریت دفتر نمایندگی، از غلامعلی زرنگار درخواست کردم که مسئولیت دفتر ما را در بخش مرکزی عهده دار شوند، کارنامه درخشانی از خود جا گذاشته و خواهش می کنم حداکثر همکاری با برادر بزرگ ما شود.

وی اضافه کرد: در زمینه شوراها نیز عبدالله برجویی به عنوان مشاور ما در زمینه شهرداری ها، شوراها و دهیاری ها با ما همکاری خواهند کرد، ایشان به جرم مبارزه با فساد، دزدی و زیاده خواهی ها، مورد غضب قرار گرفتند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کسی بیت المال را هزینه تولید محبوبیت برای خود در انتخابات شوراهای پیش رو نکند، با هیچ احدی تعارف و شوخی نداریم، همه را نیز رصد می کنیم، شهرستان را نباید به حاشیه برده و اگر از الان بازی های سیاسی شروع شود، مردم ضرر می کنند، شهرداران ما نیز کاملا مراقب بوده و تسلیم هیچ باند و گروهی نشوند، سال چهارم شوراها تازه شروع شده و اگر کارهای انتخاباتی شروع شود، ضرر آن را مردم می کنند.

ابراهیم رضایی در پایان خاطرنشان کرد: بحث کاهش درآمد شهرداری ها و دهیاری ها را با جدیت در حال پیگیری هستیم.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader