true

ویژه های خبری

true
    امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آب پخش؛ مهندس محمد جامعی با اعلام این خبر اظهار داشت:این پروژه با هدف فضاسازی محیطی و توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی برای شهروندان ایجاد خواهد شد.

مهندس جامعی افزود: طرح جاده سلامت یکی از پروژه‌های مهم شهری است که با هدف ترویج نشاط اجتماعی و خانوادگی در سطح شهر به اجرا در می‌آید و  این جاده فرصت مناسبی برای شهروندان فراهم می‌کند تا در فضایی امن و سالم به فعالیت‌های ورزشی و پیاده‌روی بپردازند.

شهردار آب پخش با تأکید بر اهمیت گسترش فضاهای ورزشی و تفریحی برای افزایش کیفیت زندگی در شهر خاطرنشان کرد: این طرح بخشی از برنامه‌های مدیریت شهری آب پخش جهت افزایش فضاهای عمومی است که می‌تواند در بهبود سلامت جسمی و روانی شهروندان مؤثر باشد و  ایجاد چنین پروژه‌هایی در راستای تقویت تعاملات اجتماعی و ترویج فرهنگ استفاده از فضاهای شهری برای اوقات‌ فراغت است.

مهندس جامعی بیان داشت:این پروژه به طول ۶۰۰ متر می باشد که شامل جدول گذاری،کف سازی،دیوار سنگی حاشیه کانال،درختکاری،نصب وسایل ورزشی و چراغ های روشنایی می شود و انشالله فضایی مفرح برای شهروندان خواهد شد.

وی افزود:کف سازی این پروژه ۳۶۰۰ متر مربع است و انشالله  با نظارت واحد عمران شهرداری در سریعترین زمان ممکن اجرا خواهد شد

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader