true

ویژه های خبری

true
    امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

دشتستان بزرگ: شهردار گناوه بر ضرورت تخصیص حق آلایندگی و افزایش سهم شهرداری های شمال استان از محل مالیات بر ارزش افزوده تأکید کرد.

به گزارش دشتستان بزرگ، محمدحسن محمدی در نشست شورای اداری این شهرستان، با اشاره به کاهش سهم شهرداری‌ها از درآمد حاصل از مالیات بر ارزش افزوده پرداخت و بر لزوم توجه ویژه به تخصیص اعتبار از محل حق آلایندگی صنایع نفت و گاز تأکید کرد.

وی با ابراز نگرانی از کاهش سهم شهرداری‌ها از مالیات بر ارزش افزوده، بیان داشت: این کاهش می‌تواند به توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان گناوه آسیب وارد کند. در شرایط کنونی، نیاز است که شهرستان‌های گناوه و دیگر مناطق همجوار به‌طور ویژه در مرکز استان مورد توجه قرار گیرند و از منابع حاصل از حق آلایندگی و مالیات بر ارزش افزوده برخودار شوند.

شهردار گناوه همچنین به استقرار صنایع آلاینده در شمال استان بوشهر اشاره کرد و افزود: تخصیص منابع حاصل از حق آلایندگی صنایع نفت می‌تواند به بهبود زیرساخت‌ها و شرایط معیشتی مردم کمک شایانی کند. در ادامه محمدی بر اهمیت این منابع در ارتقای کیفیت زندگی ساکنان شهرستان تأکید کرد و خواستار اقدام جدی مسئولان استان در این زمینه شد.

وی ادامه داد: ضرورت برنامه‌ریزی و تخصیص منابع مالی مناسب برای توسعه پایدار شمال استان بوشهر و شهرستان گناوه کاملا احساس می شود و با توجه به چالش‌های اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی این مناطق انتظار می‌رود بتوانیم با همکاری و مساعدت مسئولان استان بوشهر، اقدامات لازم را برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود تسریع بخشیم.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader