true

ویژه های خبری

true
    امروز چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳

 دشتستان بزرگ : معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از ورود کشتی حامل ۲۶ هزار تن گندم وارداتی به لنگرگاه بوشهر خبر داد و گفت: کشتی حامل ۳۰ هزار تن برنج وارداتی براساس برنامه تنظیم شده برای تخلیه وارد بندر بوشهر می‌شود.

به گزارش  دشستان بزرگ ، علی باستین در جلسه شورای اداری استان بوشهر با اشاره به طرح‌های اقتصادی و عمرانی براساس مصوبات جلسات استانی اظهار داشت: در این راستا ۲۲ کارگروه، کمیته تخصصی، شورا و ستاد در استان بوشهر فعال است و دستگاه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی عضو این مجموعه‌‌ها هستند.

وی تحولات زیرساختی در بنادر استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در دولت سیزدهم در مدت سه سال طرح‌های مهمی در بنادر مختلف استان بوشهر اجرا شد که از خدمات و تلاش مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تقدیر می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر فعالیت و خدمات انجام شده در شرکت شهرک‌های صنعتی استان را درخور تحسین دانست و بیان کرد: در توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از جمله منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر اقدامات لازم در توسعه زیرساخت‌ها انجام شده است.

باستین حمایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر در تخصیص اعتبار لازم برای توسعه زیرساخت‌ها را مورد تقدیر قرار داد و اضافه کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در طرح‌های عمرانی و اقتصادی موفق عمل و در این راستا فرمانداران ۱۰ گانه استان طرح‌های مهمی اجرایی کرده‌اند.

وی از برگزاری ششمین جشنواره ملی خرما در بوشهر خبر داد و تصریح کرد: این جشنواره از ۲۲ تا ۲۵ آبان در استان بوشهر با مشارکت انجمن ملی خرما، اتاق بازرگانی و هیئت‌های خارجی و تجاری برگزار می‌شود که نقش مهمی در تولید، توسعه صنایع فرآوری، صادرات و فعالیت‌های مختلف این حوزه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به جایگاه این استان در عرصه تولید، فرآوری و صادرات خرما اضافه کرد: استان بوشهر در این بخش از قابلیت‌های قابل توجه برخوردار است و برگزاری جشنواره خرما در حل مشکلات این حوزه کمک می‌کند.

باستین از ورود کشتی حامل ۲۶ هزار تن گندم وارداتی به لنگرگاه بوشهر خبر داد و گفت: کشتی حامل ۳۰ هزار تن برنج وارداتی بر اساس برنامه تنظیم شده برای تخلیه وارد بندر بوشهر می‌شود.

وی بر توسعه زیرساخت‌های حوزه انبار برای ذخیره‌سازی محصولات تأکید کرد و افزود: یکی از نیازهای اساسی استان بوشهر ایجاد انبارهای لازم برای ذخیره‌سازی محصولات و کالاها است.

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader